27 Ağustos 2010 Cuma

Bodrumda bir butik

Gizzy bodruma gidio o elbiselerini nerden alıo acaba die soranlarınız için size vereceğim adres Singuella:) Türkbükündeki bu butik her sene birbirinden güzel elbise ve mayo üstüne giyilebilicek pareolarla beni benden alıyor...Bu sene de 2 günlük haftasonu kaçamağı yaptığım sırada soluğu burada aldım ve yine talan ettim ortalığı:) Butiğin iki güzel sahibesi bizzat ürünleri giyiyolar ve zevklerimiz o kadar benziyo ki sonuçta aldığım elbiselerden biri birinin diğeri de diğerinin üstündeymiş zaten ben alırken farketmişim:)Çok fazla ürün olduğu için karar vermek baya bi zor oluo ama ordakiler çok yardımcı oluolar o yüzden buraya gidip boş dönmeniz imkansız gibi bi şey:)


Yerini tarif edicek olursam türkbükü sahiline inince taksi durağında yol ikiye ayrılıo sol tarafınızda bir küçük köprücükten geçerek divan palmira ve ship a hoyun olduğu tarafa gidilio siz o tarafa diilde tam tersi tarafa yürüyeceksiniz yol üstünde sağınıza bakarak giderseniz ztn gözünüzden kaçmaz:)
Daha önce kombinlediğim beyaz elbisem de gördüğünüz üzere buradan alındı hatta alır almaz giydim ve akşamıma yeni elbisemle devam ettim:) 

7 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

resimler çok cici:) elbisende çok güzel güle güle kullan

bbb dedi ki...

giyiim tarzın gerçekten çok şeker :)))

SvGLove dedi ki...

Elbise Ankara'da giyilme şeklinden daha da güzelmiş canım:)
Tabi hala blog başlık fotona yorum yapmamış olduğumu farkettim;)Bayıldığımız fotolarından oluşan kolaj süper olmuş canım:) Bence bunu sık sık yenilemelisin; Gizzy Yaz'da,Gizzy Kış'ta, Gizzy Bahar'da:))

Gizzy dedi ki...

Cemrecimm çok saol cnmm:=)

Güzel bir gün giyim tarzımı beğendiğin için çok teşekkür ederimmm sen de çok şekersin:)

Sevgicimmm aslında elbise olarak Ankarada da giydim ama işe Kızılaya bi gelmiyim bi abartmiyim dedim taytla giydim tatlım:)cnmm blog başlığımı dediğin gibi yapabilirim süper fikir verdin bana o zaman havalar soğuyunca gizzy kışta resimlerinden bi kolaj yapiyim ben çok şeker olur:)saol tatlım fikir içinnn öpüldünnn:)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım ne güzelşeyler varmış keşke bizde gittiğimizde baksaydık.Süslü püslü terimi ordakileri için cuk diye oturuyo:)

madammoda dedi ki...

Tatlım bu yıl gittiğimde ben de bu butiği görmüş ve girmek istemiştim ama benim sevgili kocam artık bayansal yerler gezmekten sıkıldığı için beni sıkmamıştı. Şimdi sende görünce daha çok üzüldüm, süper şeyler varmış...

Gizzy dedi ki...

hayatımmm artık seneye kız kıza tatilimizde talan ederiz buraları:)

madammodacımm keşke eşine oyalanıcak bi şeyler bulup girseydin buraya kesin kendine bi şeyler alırdın...artık bi dahaki sefere tatlımm üzülme her sene çok güzel şeyler oluo orada:)