13 Ekim 2010 Çarşamba

Black Milk

Az önce şahane bir site keşfettim...Şahane diyorum çünkü benim gibi bir tayt sever için cennete düşme durumu oldu:) Birbirinden güzel taytlar karşısında hangisini alsam acaba diye sorup duruyorum kendime şuan...Black Milk markası genel anlamda tayt ve mayo üreten ve farklı tasarımları ile dikkat geçen bir marka...Özellikle renkli ve desenli taytları favorilerim oldu hemencecik...Üstelik kargosu da var ee ben daha ne isterim:)Önümüzdeki günlerde bir sipariş verirsem kendime hiç şaşırmıcam:)
Buyrun modellere bakın beğendiğiniz olursa sitesinden sipariş verebilirsiniz...























4 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

yaaaa bende istiyorummm çok güzeller:((

Adsız dedi ki...

Siyah üzerine yazılı olanla, gazete kağıdı görünümlü olan favorim oldu :)

Unknown dedi ki...

ben ilk resimdeki kot gömleğe bayıldım

lifegoeson dedi ki...

gizzy,bende bayıldım bugunlerde buz soğuk demeyip elbiselere takdım :)