11 Nisan 2011 Pazartesi

Renklerin uyumu

Bu yaz rengarenk geçecek ona eminim...Dün uzun bir aradan sonra ilk defa mağazaları dolaşma imkanı buldum gerçi belim ağrıdığı için çok bakamadım ama baktıklarımda ilk gözüme çarpan detay renk renk kıyafetler oldu...Zara'dan bir sürü şey almamak için zor tuttum kendimi ama aradığım pembe ve yeşil skinny jeanleri bulunca onlara hayır diyemedim tabiki:)

Gelelim renklere... Ne renk isterseniz hangisini daha çok seviyosanız hiç farketmez hepsi var yeter ki renkli olsun...Tabi farklı renkleri kombinleyip gökkuşağı gibi de olabilirsiniz...Benim gibi renkli giyinmeyi seviyorsanız eğer morla kırmızıyı, fuşya ile mercan rengini, fuşya ile gece mavisini, turkuaz ile moru, morla sarıyı ya da kısacası dilediğiniz renkle dilediğiniz rengi kombinleyip etrafa renk saçabilirsiniz...









Hiç yorum yok: