10 Haziran 2011 Cuma

Yemyeşil

Cumaaa geldiii en sonunda...Bu hafta nası geçti anlamadım ama işte benim en sevdiğim gün geldi çattı...Hava süpeeer bugün gerçi haftasonu 2 gün yağış olacakmış ama ben doğru olmamasını diliyorum:) Bir de Duygucum geliyor İstanbul'dan haftasonu uzun süre sonra kız kıza vakit geçirebileceğiz şimdiden onun heyecanı da sardı beni:)


Çimler yeşermiş, ağaçlar çiçek açmış diye ben de yeşil ayakkabılarımı bu sefer yeşil t-shirtle giyip yemyeşil olup onlara uyum sağlayım dedim:)






T-Shirt: Hatırlayamıyorum
Kot: Zara
Ayakkabı: Zara

22 yorum:

civciv dedi ki...

umarim arkadasinla güzel bir vakit gecirisin canim..

kombin tam kulise uymus :D

ben özellikle kotunu cok begendim <3

sevgiler
civciv

Çağla ŞANLI dedi ki...

yeşil çok yakışmış sana canım :)

Style by Buett dedi ki...

aaa o ayakkabilarinin mavisi de bende var aynisi olsa gerek topugunu goremedim ama ayni gibi gozukuyor burdan:)) gunaydin tatlim sanaaa cok tatlisin yine her zmnki gibi:) 3. fotografini cok sevdimmm

pride dedi ki...

Çok tatlı olmuş yine kombinin kuzum.Bak aklımı çeliyorsun 2 gündür yeşil ayakkabılarınla:)Dayanamayıp gidip alıcam sanırım bende:))))

FASHION DESIGNER dedi ki...

ayakkabılarına ve enerjine bayıldım canım :)

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

evet yaaa benimde kanıma girmeye başladın ,harika görünüyorlar :)

VeRRy MeRRy dedi ki...

haftasonu kızkıza konseptinde bişeyler bekleriz o zaman gizy'cim :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Lovely ;)

Rococosh dedi ki...

tabiki yineee çok sevdim :D

fashion house by zeto dedi ki...

Canım ne güzel olmuşsun sen öle:) Bu yeşiller çok yakışmış sana hayatım:)Evet canım yaa Duygu geliyo ve bizim fink günleri yeniden başlıyo minnoş:)

coco-jelly dedi ki...

sen günden güne eriin haaa...epey zayıflamışsın kuşum...yeşil papin süper...pek yakışmış sağa..mucuks:)

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

Ayakkabılar harika,Zara bu sezon inanılmaz..Yağmur duyumların doğru maalesef:(

JuLieT dedi ki...

Sana yakışmayan bi renk var mı diye düşündüm bi an :) yok,evet :)

Yeşim dedi ki...

Canımmm yine çoook tatlı olmuşsun :) yeşil çok yakışmış sana. Ahh yağmur olmasa ne iyi olurdu hafta sonu :(

SvGLove dedi ki...

Ay ne enerjik pozlar Gizzy'cim! Insana nese katiyorsun fotolarinla bile;)
Ayakkabilarina bayildim! Tam senlik bi renk! Gule gule giy canimcim;*

FerahFeza dedi ki...

Gizem'cim pek tatlisin sen ^_^
Fotolar da super ^_^

Elif Güngör dedi ki...

Herşeyin süper..
Çok güzel gülüyorsun bu arada seni görünce içim açılıyo :):)

Mayka dedi ki...

çok şirin olmuş bayağada kilo vermişsin süpersin

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

amanın Gizymm topuklu hehehe
kız yerim senin kadınsı hallerini ben be!
mucxxxxxxxx

Gizzy dedi ki...

Civcivimmm haftasonumuz süperdiii çok saol tatlımmm:)öpüyorum seniiii

Çağlacımmm eskiden yeşili hiç sevmezdim biliyor musun ama bu ayakkabılar bana bu rengi sevdirdi resmen:)çok saol cnmmm

Canımm Zara'dan almıştım eminim mavisi de çook güzeldir sen de güle güle giy papileriniii:)çok kocaman öptüm seni tatlımmm

Pridecımmm git al yaa kaçar mı bunlar aşkolsun hem topuğu çok yüksek diil çok rahatlar diyip seni iyice yoldan çıkarıyorum şuan:)

Fashion Designer havalar ısınıyo ya ben bundan sonra hep böyle enerjik olurum çok saol cnm benim:)

Pembebakteriii sana zara yolu gözüktü ben sana söyliyim:)

Verry Merrycimm haftasonu bol bol foto çektik elime geçsin hemen yüklicem bloga:)

MyPrincesscımm teşekkür ederimm:)

Rococoshhh ne şekersin sen öyle çok saol kuzuu:)

Gizzy dedi ki...

Hayatımmmm ben haftasonu inanılmaz eğlendimmmm süperdi herşey nası özlemişim kız kıza eğlenmeyiii:)seviyorum sizi kızlarrr!!!

Coco-jellycimmm hoollleeey o zaman!!!bu aralar beni en mutlu eden cümleler bunlar sanırım:)cnm bugün yine diyetisyen günü bakalım nolcak sonuç:)mucksss

Pink Princesscım evt doğruymuş yine ıslandık haftasonu neyse ama bu sondu sanırım:)öpüyorum seniii pembişş:)

JulieTcimmm yaa ne tatlısın çok teşekkür ederimm:)

Yeşimcimmm cnm sensin tatlı! çok saol:) evt tatlım yine yağdı yaptı yapacağını ama bu son ıslak haftasonu diye pozitif düşünmek istiyorum ben artık:)

Sevgicimmmm çok saol tatlımmm eğer enerji katabiliyosam ne mutlu bana fazlası var ben de size dağıtıyorum buradan:)öpüyorum seni kocamannn

FerahFezacımm sen de çok tatlısın çok teşekkür ederimm:)

Elifcimm ne tatlı bir yorum bu çok mutlu oldumm çok teşekkür ederimmm:)

Maykacımmm şuan yine bi çok mutlu oldum yorumunu okuyunca bugün diyetisyen günüm biraz stresliyim bakalımmm neler olcak:)çok saol tatlımmm

Edimmm ya sürekli spor spor nereye kadar biraz kadınsı oliyim dedim giydim topukluları olmuş mu?:) ben seni yerim yaaa mucksss kocaman

Gizzy dedi ki...

Adsız gelen yorumları yayınlamıyorum ama tavsiyelerin için teşekkür ederim tabiki değerlendiririm:)