10 Haziran 2011 Cuma

Yemyeşil

Cumaaa geldiii en sonunda...Bu hafta nası geçti anlamadım ama işte benim en sevdiğim gün geldi çattı...Hava süpeeer bugün gerçi haftasonu 2 gün yağış olacakmış ama ben doğru olmamasını diliyorum:) Bir de Duygucum geliyor İstanbul'dan haftasonu uzun süre sonra kız kıza vakit geçirebileceğiz şimdiden onun heyecanı da sardı beni:)


Çimler yeşermiş, ağaçlar çiçek açmış diye ben de yeşil ayakkabılarımı bu sefer yeşil t-shirtle giyip yemyeşil olup onlara uyum sağlayım dedim:)






T-Shirt: Hatırlayamıyorum
Kot: Zara
Ayakkabı: Zara

22 yorum:

civciv dedi ki...

umarim arkadasinla güzel bir vakit gecirisin canim..

kombin tam kulise uymus :D

ben özellikle kotunu cok begendim <3

sevgiler
civciv

Çağla ŞANLI dedi ki...

yeşil çok yakışmış sana canım :)

Style by Buett dedi ki...

aaa o ayakkabilarinin mavisi de bende var aynisi olsa gerek topugunu goremedim ama ayni gibi gozukuyor burdan:)) gunaydin tatlim sanaaa cok tatlisin yine her zmnki gibi:) 3. fotografini cok sevdimmm

Elif UYSAL dedi ki...

Çok tatlı olmuş yine kombinin kuzum.Bak aklımı çeliyorsun 2 gündür yeşil ayakkabılarınla:)Dayanamayıp gidip alıcam sanırım bende:))))

NALAN HAZNEDAR dedi ki...

ayakkabılarına ve enerjine bayıldım canım :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

evet yaaa benimde kanıma girmeye başladın ,harika görünüyorlar :)

Adsız dedi ki...

haftasonu kızkıza konseptinde bişeyler bekleriz o zaman gizy'cim :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Lovely ;)

Seda Maç dedi ki...

tabiki yineee çok sevdim :D

fashion house by zeto dedi ki...

Canım ne güzel olmuşsun sen öle:) Bu yeşiller çok yakışmış sana hayatım:)Evet canım yaa Duygu geliyo ve bizim fink günleri yeniden başlıyo minnoş:)

coco-jelly dedi ki...

sen günden güne eriin haaa...epey zayıflamışsın kuşum...yeşil papin süper...pek yakışmış sağa..mucuks:)

PINK PRINCESS dedi ki...

Ayakkabılar harika,Zara bu sezon inanılmaz..Yağmur duyumların doğru maalesef:(

JuLieT dedi ki...

Sana yakışmayan bi renk var mı diye düşündüm bi an :) yok,evet :)

Yeşim dedi ki...

Canımmm yine çoook tatlı olmuşsun :) yeşil çok yakışmış sana. Ahh yağmur olmasa ne iyi olurdu hafta sonu :(

SvGLove dedi ki...

Ay ne enerjik pozlar Gizzy'cim! Insana nese katiyorsun fotolarinla bile;)
Ayakkabilarina bayildim! Tam senlik bi renk! Gule gule giy canimcim;*

Barbygirl_here dedi ki...

Gizem'cim pek tatlisin sen ^_^
Fotolar da super ^_^

Elif Güngör dedi ki...

Herşeyin süper..
Çok güzel gülüyorsun bu arada seni görünce içim açılıyo :):)

Mayka dedi ki...

çok şirin olmuş bayağada kilo vermişsin süpersin

Stil Direktoru dedi ki...

amanın Gizymm topuklu hehehe
kız yerim senin kadınsı hallerini ben be!
mucxxxxxxxx

Gizzy dedi ki...

Civcivimmm haftasonumuz süperdiii çok saol tatlımmm:)öpüyorum seniiii

Çağlacımmm eskiden yeşili hiç sevmezdim biliyor musun ama bu ayakkabılar bana bu rengi sevdirdi resmen:)çok saol cnmmm

Canımm Zara'dan almıştım eminim mavisi de çook güzeldir sen de güle güle giy papileriniii:)çok kocaman öptüm seni tatlımmm

Pridecımmm git al yaa kaçar mı bunlar aşkolsun hem topuğu çok yüksek diil çok rahatlar diyip seni iyice yoldan çıkarıyorum şuan:)

Fashion Designer havalar ısınıyo ya ben bundan sonra hep böyle enerjik olurum çok saol cnm benim:)

Pembebakteriii sana zara yolu gözüktü ben sana söyliyim:)

Verry Merrycimm haftasonu bol bol foto çektik elime geçsin hemen yüklicem bloga:)

MyPrincesscımm teşekkür ederimm:)

Rococoshhh ne şekersin sen öyle çok saol kuzuu:)

Gizzy dedi ki...

Hayatımmmm ben haftasonu inanılmaz eğlendimmmm süperdi herşey nası özlemişim kız kıza eğlenmeyiii:)seviyorum sizi kızlarrr!!!

Coco-jellycimmm hoollleeey o zaman!!!bu aralar beni en mutlu eden cümleler bunlar sanırım:)cnm bugün yine diyetisyen günü bakalım nolcak sonuç:)mucksss

Pink Princesscım evt doğruymuş yine ıslandık haftasonu neyse ama bu sondu sanırım:)öpüyorum seniii pembişş:)

JulieTcimmm yaa ne tatlısın çok teşekkür ederimm:)

Yeşimcimmm cnm sensin tatlı! çok saol:) evt tatlım yine yağdı yaptı yapacağını ama bu son ıslak haftasonu diye pozitif düşünmek istiyorum ben artık:)

Sevgicimmmm çok saol tatlımmm eğer enerji katabiliyosam ne mutlu bana fazlası var ben de size dağıtıyorum buradan:)öpüyorum seni kocamannn

FerahFezacımm sen de çok tatlısın çok teşekkür ederimm:)

Elifcimm ne tatlı bir yorum bu çok mutlu oldumm çok teşekkür ederimmm:)

Maykacımmm şuan yine bi çok mutlu oldum yorumunu okuyunca bugün diyetisyen günüm biraz stresliyim bakalımmm neler olcak:)çok saol tatlımmm

Edimmm ya sürekli spor spor nereye kadar biraz kadınsı oliyim dedim giydim topukluları olmuş mu?:) ben seni yerim yaaa mucksss kocaman

Gizzy dedi ki...

Adsız gelen yorumları yayınlamıyorum ama tavsiyelerin için teşekkür ederim tabiki değerlendiririm:)