1 Ağustos 2011 Pazartesi

Mor tulum

Tatil postlarına devam ediyorum...Mor tulumumu önceki senelerde Bodrum'dan almıştım ve o kadar rahat ki yazın giymeyi en çok sevdiğim parçalar arasında kendisi bu yüzden...Bir de canlı renklerine bayılıyorum tabiki...


Fotoğrafların bir kısmı Gümüşlük'te çekildi...Sokaklardaki dükkanları çok güzel düzenlemişler ve çok değişik el yapımı ürünler satılıyor...Ben 'Cadı'daki takıları çok seviyordum ama bu sene nedense hiç güzel bir şey bulamadım üstelik o kadar kalabalıktı ki küçücük dükkanın içi kendimi dışarı zor attım...






16 yorum:

Unknown dedi ki...

Rengi inanılmaz harika ve sana çok yakışmış Gizzy'm :)

xcelis dedi ki...

çok tatlısın canım ebet şirin dükkanlar renga renga şeyler vardı.İyi haftalar diliyorum

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

yerim seni ben o gülen yüzünü her sabah görünce keyfım dahada yerine geliyor... ;)

. dedi ki...

Fotoğraflar müthiş görünüyor! renkler, atmosfer gülüşünnn.. her şey kusursuz!

tulumuna bayıldımm,sana mor rengi çok yakıştırıyorum Gizzyyy :)


xo

www.heelsaremydrugs.blogspot.com

MKBL dedi ki...

Tulumuna bayıldım tatlımmm.Renkli giyinmek = Gizzy demek benim için.
Çok güzel görünüyorsun.Öptümm

Gizzy dedi ki...

Bonbonummm cnm benimmm çok teşekkürler:)

xceliscimmm bodrumda herşey güzeldi ki zaten:)çok saol tatlımmm sana da süper bir hafta diliyorummm:)

myprincesscımmm çok saol tatlımm benim de senin bu güzel yorumlarını okuyunca yüzümde kocaman bir gülümseme oluyor:)mucksss

Heels are my drugs cnmm çook teşekkür ederimmm!!!mor renk benim de en sevdiklerim arasında o yüzden sık sık giyiyorum işte:)öperim seni tatlımmm

Makbulecimmm sen çok daha güzellerini yaparsın bu tulumun:) renkli giyinmekle özdeşleştirdin beni demek cnm benim teşekkürler:) ben de seni öptüüümmmm

madammoda dedi ki...

Gizzy'cim çok tatlı bişi bu ama yaa, mor pembe uyumu süpperrr ;))

ayşemm dedi ki...

gizzy zetonun resimlerde bacaklarına hayran kaldım resmen.. çok fit,nasıl bu hale getirdinn bizimlede paylaş. lütfennn :)öpüyorm

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

sondan 3. poz cok seker..
pembe mor cok uyumlu tam ben tatildeyim cok mutluyum tulumu..

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

Tulum çok güzelmiş, çok da yakışmış Gizzy, her zamanki gibi çok tatlı görünüyorsun:DDD

Gizzy dedi ki...

madammodacımmm cnm benimmm çok saoool mor pembe ikilisini görünce ben de dayanamadım aldım zaten:)

ayşemmmmcimmm yaa yerim seniii çok teşekkür ederimmm şuan utandım biraz:)tatlımm benim bacaklarım zaten ince ve kaslıdır bir de spor yapıyorum işte yürüyüş ve cross sanırım onların faydasını görüyorum yoksa ekstra yaptığım bir şey yok tatlımm ha bir de güneşten yandı ya sütlü çikolata kıvamına geldiler işte o kadar cnm benimm:)

Aysucummmm yaa ne güzel bir tanım bulmuşsun bu tulum için kesinlikle öyle!!!çok teşekkür ederim tatlımmm

Fashio Passioncımm çok çok saol öperim seniii:)

Adsız dedi ki...

çok şeker görünüyorsun yine şekerimmm benimmm bize de bişeyler getirr bende el yapımı bişeyler yapıyorum biliyosun ama reklam lazım satıp para kazanmak için:(( iyi tatillerrrr :)

Adsız dedi ki...

Tulumuna ve önündeki eşarp detayına bayıldım:) Çok şirin olmuşsun:))

http://wayoutmonster.blogspot.com/

darkolivee dedi ki...

ama sen çok tatlısın yaa...

Unknown dedi ki...

gizzy çok tatlı çıkmışsın fotolarda tulumsa ayrı güzel:)kendi blogumu yenileme derdine düştüm uzun zamandır bakamıyordum diğer bloglara ama şimdi gülüşünü sıcacık motolarını görünce ilaç gibi geldi gerçekten:))

bu arada yenilendim dedim ya bakmak istersen eğer

http://mochadaily.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Sedacımmm sen de el yapımı ürünlerini satmak için blogu kullanabilirsin çok güzel bir blog tasarlayıp kendine sen de yazı yazsana tatlımm ne güzel olur:)

Monstercımmm eşarp detayını ve onun rengini ben de çok seviyorumm düz tulumlara uygulanabilir bir fikir:)çok saol tatlımmm

Darkoliveecimmm ama sen daha tatlısın kii:)

Güldencimmm tekrar hoşgeldin aramızaaa ohh ne güzel tüm yorgunluğunu aldıysam ne mutlu bana:) hemen bakıyorum tatlımm öperimmm:)