9 Şubat 2012 Perşembe

Asansör serisi vol:31

Ben resmen asansöre tıkılıp kaldımmm:) Bu havalar daha ne kadar böyle devam edecek dersiniz? Yine kar yağmaya başladı şaka gibi...İşlerim bir yandan bu kötü havalar bir yandan bastırıyor ben delirmek üzereyimmm...O yüzden kendimi spora verdim...Cumartesinden beri aralıksız her gün spor yapıyorum ve şuan yaşlı teyzeler gibiyim oturup kalkarken aman aman off gibi sesler çıkarıyorum çünkü bacak ve karın kaslarım acaip ağrıyor...Ama bir yandan da ağrıması çalıştığını gösterir diyip için için seviniyorum:)






Bluz: Mango
Etek: Massimo Dutti
Bot: Stradivarius

10 yorum:

GüzelGül dedi ki...

ne güzel canim aksatma devamli git :) bende hergün gidiyorum bugünde canim istemedi :)

Mein Blog/Blogum

Unknown dedi ki...

Bu soguk havalar sana yaramis cok fit gorunuyorsun :)) bu arada Ankara'da yine kar baslamis :((

Unknown dedi ki...

Her resimde daha da kilo vermiş görünüyorsun, süper oldun... Sakın geri alma o kiloları...

Bu arada dün Sports'da anneni gördüm, koşu bandında sakin sakin yürüyordu. Allah Allah nerden tanıyorum ben bu teyzeyi dedim, yaklaşık 40 dakika sonra fln düştü jetonum :)

chfashiontrend dedi ki...

daha da incecik bir kız olucaksın ...sevgiler

Seyyah dedi ki...

Bu sirin gülümseyen kiz da kimmis? :-) MasaAllah. Allah gülen yüzünü hicbir zaman soldurmasin, gizicim.

SEL dedi ki...

Eteğine bayıldımm

HEDİYE ÇEKİLİŞİM

http://selenaycoser.blogspot.com/2012/02/giveawaylancome-hypnose-drama-and-bath.html

Adsız dedi ki...

ayy keşke bende spor yapabilsem :/ hava muhalefetleri yüzünden hepimiz kapandık canım yaaa bende isyan ettim iki gündür çıkıyorum :)))) yine kar yine kar ama bugünde çıktım :))

Adsız dedi ki...

LIKE IT ŞEKERİM :)

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

Bende de o azim bir gelsede hergün spor salonuna gidebilsem :) O ağrılara razıyım fazlasıyla.Botlar'a bayılıyorum zaten eteğinide çok sevdim.Güzel gülüşün yetiyor zaten gizemcim..


www.disastyle.com

minikkus dedi ki...

şu kar kış muhabbeti bi bitse, ben de kesintisiz spor hayatıma kaldıgım yerden devam edicem, o zaman seninle de sık sık görüşürüz hem ^__^ hamlamak, yaslı teyzeler gibi anam anam diyerek dolasmak iyidir heheeh:))
bu arada etegine bayıldım kuşuuuum, şirinlikte tavan <33333