2 Mart 2012 Cuma

İyi ki doğdun Loves From Fashion!!!

Geçen Cumartesi Loves from Fashion blogunun sahibi Kubi'miz blogunun 1. yaşgününü kutladı...Biz de Ankaralı bloggerlar olarak onu bu güzel gününde yalnız bırakmadık...En ince ayrıntısına kadar herşeyin düşünüldüğü doğumgünü partisi çok eğlenceli geçti...Bu sayede tanışma fırsatı bulamadığım Ankaralı blogger arkadaşlarımla da ilk defa görüşüp sohbet ettik...





Bu güzel günde bize ev sahipliğini Macaron's D' Antoinette yaptı...O kadar güzel ve lezzetli bir ikram vardı ki karşımızda ben şahsen diyeti falan unuttum...Kaç tane macaron yedim hiç bilemiyorum ama bir ara tüm fotoğraf karelerinde elimde macaronlarla çıktım ona eminim:)
O günün en oburu olarak kendimi seçtim:) Ama napiyim şu tabloya bakıp kaç kişi karşı koyabilir bana bir söyleyin:)







Bu birbirinden güzel macaronlardan tatmak isterseniz artık adresinizi biliyorusunuz...Tabi ki de Macarons d'Antoinette...


Kubi'nin ayrıca bize bir süprizi de vardı...Herkese dağıtılan Durance ürünleri ve çekiliş sonucu sahiplerini bulan La Diva Butik'ten harika bir kırmızı ayakkabı, kırmızı mont ve yeşil kürk mont...





Ayrıca MAG Dergisi  de geçirdiğimiz neşeli dakikaları an be an görüntüledi...Sanırım Mart sayısında karşınızda olacağız:)


Ben bu güzel güne şort ve payetli t-shirtümle katıldım...Ayakkabılarım ise fotoğraflarda çıkmayan Mango'nun şu meşhur cap toe modeli:)









Ve işte tam kadro karşınızdayız!!!






Kubi'cim blogunun 1. yaşı tekrardan kutlu olsuun!!!Nice senelere...İnşallah hep böyle kalabalık neşeli bol gülmeli bol fotoğraflı bol macaronlu kutlarız daha nice seneleri:)

7 yorum:

Rendastyle dedi ki...

kesinlikle seni macaron canavarı ilan ediyorum Gizemim:))

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzel bir kutlama olmuş :) mekana bayıldım, keşke bende olsaydım orada ama İstanbul'dan gelmem zor olurdu :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

CAFE MERCİMEK dedi ki...

SENİ COK UZUN ZAMANDIR TAKİP EDİYORUM,,ARTIK BENİMDE BLOGUMVAR SENİ SÜREKLİ TAKİP EDİP YORUM YAPABİLCEM,,ASANSÖR SERİLERİNİ KAÇIRMICAM YAŞASINNNNN :)))

Unknown dedi ki...

çokk kıskandım,bir dahaki buluşmada bende orada olmak istiyorummmm cnmmm,her zmanki gibi çok şeker olmuşssun gizzycim

Unknown dedi ki...

Gizzyy iyi ki geldiiin ve iyi ki varsıııın =) Senin neşen ve o güler yüzün her zaman pozitiflik katıyo gittiğin yerlere. İyi ki tanımışım seniiii çok teşekkür ederim güzel dileklerin ve bu güzel postun için :) En kısa zamanda tekrar görüşeliim çok öptm :)

zeynepkose dedi ki...

blogunu yakından takip ediyorum bende yeni açtım beklerim :)
zeynoyadair.blogspot.com

Mehmets dedi ki...

buyrun size moda haftası, hepinize rakip oldum efenim;
http://uzayboslugu.blogspot.com/2012/03/moda-haftas-2.html