12 Aralık 2013 Perşembe

%50 + %50 indirimini seviyorum

Eveeet %50 + %50 indirimine bayılıyorummm hele ki tesadüfen bir anda karşıma çıkınca daha da bir seviyorum onu...

Mesela bu çizmeler hiiç hesapta yokken benim oldular...Öğle arasında bir arkadaşımın arkadaşına doğumgünü hediyesi almak için Armada'ya gitmiştik...Ve ben mağazanın içinde öyle amaçsızca bakınırken kenarda köşede kalmış bu çizmeleri gördüm...Hmm bunlarda güzelmiş numarası var mı acaba bir denesem mi derken tam da benim numaramın tek kalmış olması onun da %50 + %50 indirime girmiş olması aklımı çeliverdi...İşin komik tarafı arkadaşım hala doğru düzgün bir hediye bulamazken ben hoop diye çizmeleri alıverdim:)









Kazak: Yeşim Tekstil
Etek: Zara
Çizme: Miss Sixty
Gözlük: Prada


14 yorum:

darkolivee dedi ki...

Çok hoş bir parça kesinlikle, ama ben çizmeden çok o salaş kazağa odaklandım, çok hoş kullanışlı şık bir parça, bu yeşim tekstil nerdeki nerede bulunur :((

Gizzy dedi ki...

Cnm aynen dediğin gibi hem salaş hem de çok kullanışlı... ben Ankara'da ümitköydeki yerlerini biliyorum hemen livanın yanında ama başka nerede vardır hiçbir fikrim yok:)

NlyStyle dedi ki...

tatlımm güle güle kullan çizmelerine bayıldım...

nily21 dedi ki...

çizmeler harika güzel günlerde giy..Yeşim Tekstil Tunalıhilmi'de de var. Ancak sık sık takip etmek lazım, güzel ürünler çabuk ayıklanıyor...

minikkus dedi ki...

yine nasıl güzelsin yaa <3
çizmeler hakkaten şahaneymiş! bana da alalım mııııı ^.^

Adsız dedi ki...

Çizmeler çok yakışmış canım. Bu arada Yeşim Tekstil bahçeli 7.caddede de var haberiniz olsun :)

Adsız dedi ki...

kadın gibi kadınsın Gizzy:;)

Hatice dedi ki...

Merhaba,
Ben size bir şey soracaktım. Kombin le alakasız olacak. Kilonuzu nasıl koruyorsunuz? Diyetiniz hala devam ediyor mu? Ben de sporla 10 kilo vermiştim. Şimdi tekrar aldım :) Spora gidiyorum tekrar vermek için... Siz böyle kilonuzu korumayı nasıl yapıyorsunuz? Merak ettim :)

Bir de çok güzel gülüyorsunuz. Allah yüzünüzü hep böyle güldürsün. Her zaman çok mutlu olmanız dileğiyle... İnşallah sizinle bir gün yüz yüze tanışırım. :)

Gizzy dedi ki...

Nilaycımmm cnm çok teşekkürler:)daha güzelleri senin olsuun

Nilgüncüm evet doğru Tunalı'da da vardı ben ümitköy bize yakın diye oraya daha çok gidiyorum ve haklısın güzel bir şey buldun mu hemen alman lazım yoksa anında tükeniyor:)

Minikkuşummm benimmmm alalım tatlım sana daha güzellerini alalım fıstığım benim:)

Elvancımmm teşekkürleer sayende bir yer daha öğrendik:)öperimmm

Adsız teşekkür ederim

Gizzy dedi ki...

Haticecimmm cnm benimm çok teşekkür ederimmm inşallah hepimizin yüzü gülsün hep:)
Ben kilomu sporla koruyorum sene başında spora ara verince 7 kilo falan almıştım şimdi tekrardan diyet ve sporla eski kiloma ulaşmaya çalışıyorum şuan 62 kiloyum ve 58 olduğum zaman diyeti bırakacağım sadece spor yaparak da o kiloda kalma planım var. ben haftaiçleri yediğime dikkat edip haftasonu istediğimi yiyip içerek ve haftada 3-4 gün spor yaparak formumu koruyorum tatlım...genelde bir saatlik cardio programı yapıyorum bu da 500 kaloriye denk geliyor...sen de daha önce bu şekilde kilo vermişsin ztn o yüzden devamlı spor yaparak sen de kilonu koruyabilirsin

Adsız dedi ki...

mrb gizzy;
diyetisyenini öğrebilirmiyiz.
Yeri nerede fiyatı ne kadar

Gizzy dedi ki...

Diyetisyenimin adı Beril Kartal Nükte...yeri ümitköye galerianın tam karşısında...dilersen bana mail atarsan ben numarasını sana yazarım...

Unknown dedi ki...

Fotoğrafları ne ile çekiyorsunuz? İnstagramda takip ediyordum, burayı merak ettim ancak bana kalırsa daha iyi bir makina kullanmalısınız:/ Sevgiler, nacizane tavsiye, sakın yanlış anlamayın

Gizzy dedi ki...

Mervecim bu fotoğraflar profesyonel makina ile çekilmişti gerçi ama fotoğrafların boyutu büyüyünce belki kalitesi bozulmuş olabilir bilemedim ki:) yok neden yanlış anliyim teşekkür ederim tavsiye için:)