27 Kasım 2014 Perşembe

All black and a bit of camouflage

Kış sezonunun belki de en sevdiğim detaylarından biri de deri...Normalde deriyi tek parçada kullanırdım ama bu kombinimde hem mont hem de pantolon seçimim deriden yana oldu duble deri yaptım:) Kombine hareketlilik katmak adına da kamuflaj desenli stilettolarımı tercih ettim.

Genel anlamda sade bir kombin yapınca aksesuarlarım da sade olsun istedim. Bu boyunluğumu çok seviyorum hem renginden ötürü herşeyle uyumlu, hem de sıcacık tutuyor ki benim gibi arada üşütüp boynu tutulanlar için birebir...Kolyelerim ise Luzdemia'nın Dört Yapraklı Yonca koleksiyonundan...Dört yapraklı yonca simgesini şans getirdiğine inanıldığı için bir ayrı severim zaten, bu aralar da hayatımda bana şans getirmesi için bolca takıyorum bu kolyelerimi:)




















Boyunluk: Stefanel
Pantolon: Zara
T-shirt: Vakkorama
Mont: DKNY
Gözlük: Prada
Ayakkabı: Jabotter Shoes
Kolye: Luzdemia

Hiç yorum yok: