9 Şubat 2010 Salı

Betsey Johnson'dan DIY projelerine uygun modeller

Az önce Betsey Johnson'ın sitesini geziodum...yeni gelen ürünlerden bi kaçı gözüme çarptı DIY projeleri için değerlendirilebilir die düşündüm...Mesela evdeki herhangi bi siyah hırka bi anda aşağıdaki modele dönüştürülebilir...tek yapmamız gereken top şeklinde yün yumaklar hazırlayıp hırkanın kolları boyunca aralıklı şekilde dikmek...bence yumaklar resimdekinden biraz daha büyük olursa daha hoş gözükebilir...

Çorap üstüne desenler çizip Zetocuğuma hediye ediceğimi biliyorum ama şuan boyalarımdan çook uzaktayım artık dönünce...ama taytın üstüne şekil çizme fikri de süper...ben önceden eski bi taytımın yan kısmına şekiller çizmiştim ama sonradan desenler gözüme küçük geldiler...resimdeki gibi büyük ve tüm taytı kaplıcak şekilde çizilenler süper durmuş:)


bu da benim taytım:)

Son olarak da zımba modası devam ettiğine göre zımbalı ceketi gösterebilirim...yine yapımı çok kolay bi model...düz bir ceketin üstüne aldığımız zımbaları yapıştırır yada dikeriz ve yenilenmiş ceketimizi güle güle giyeris:)

Hiç yorum yok: