19 Nisan 2010 Pazartesi

Coachella Music Festival-Benim favorilerimm

Coachella müzik festivali birçok ünlüyü biraraya getirmiş...Kimler neler giymiş acaba diye baktığımda genelde salaş kombinlerin detaylarda ise üfül üfül çiçek desenli elbiselerin, kısa kot şortların ve gladyatör sandalların sıkça tercih edildiği dikkatimi çekti...Aklıma bi anda Bilkent Mayfest ve çimenlerde topuklularla yürümeye çalışan insanlar geldi güldüm kendi kendime...
Günün özlü sözü:Çimenler üstünde düz ayakkabılarla yürümek hem rahattır hem de her ayakkabının giyilecek yeri vardır zamanı vardır:) 
Benim festivaldeki favori kombinlerim ise Katy Perry ve Beyonce ait...İkisi de tam olarak benim tarzım giyinmişler o yüzden çok sevdimm

1 yorum:

SWL dedi ki...

beyonce'un her haline bayılıyorum :) buradada çok güzel. Şortu ve tişörtü çook tatlı