21 Nisan 2010 Çarşamba

Çöp(m)adam Trendyolda satışta!!!

Çöp(m)adam çantalarına bayılıyorum renk renk desen desen...Üstelik Ayvalık'lı ev hanımlarının el emeği göz nuru ve geri dönüştürebilir malzemelerden yapılıyorlar...Bir çanta tam 12 saatte yapılıyormuş...Kendim de el yapımı ürünler yaptığım için bu tarz ürünlere özel ilgim var trendyolda da satışı olduğunu öğrenince hemen bakiyim dedim...Anneler günü yaklaşırken kendime ve anneme çantaları kaptım...Çok güzel modeller var ben baya bi zorlandım karar vermekte o yüzden sizde bakın kaçırmayın:)

3 yorum:

PAMBUK PRENSES dedi ki...

sen üzerinde de görmek istyrm demiştinya bende ogün senin için paris eyfel kuleli tshrt mü giymiştim ama sen gelmedin :( :( kesin görüşelm hem sınvlarmda bitti :D

Gizzy dedi ki...

evt tatlımm zetonun resimlerinde gördümm aaa dedim giymiş ne tatlııı:)tamam ayarlayalım görüşelimm o zmnnn

PAMBUK PRENSES dedi ki...

ogun gizemcm gelseydn sana bişiy danışcktm sen ayakkabı süslüyorsnya benm sevglm kramponunn bilek kısmına adını soyadını yazdrmk istyr
c.guler56 gibi eet çok komk ama istyr işte :D ahahhahaa ben yapcktm ama grafiti şekilli harflerle istmyr bildiğin düzgün yazı şekilndekı harfler gibi istyr nasıl yapsak bilemedm :D o bir futbolcuda görmüş resmını bana atsn bende sana mail atıyım ilglnblrsn bir bak tatlım ok :D