6 Eylül 2010 Pazartesi

Hediyelerim nelermiş bir bakalımm:)

Biliyosunuz ki 500. izleyiciye ulaşma şerefine hediye dağıtıyorum ve bunun haberini verip hediyelerimi göstermeyip sizi ascık meraklandırdımmm ama dedim yeter bu kadar gizem söz verdiğim üzere bu yazımda size aldığım hediyelerimi göstericem...
İlk hediyem beyaz bir bluz, kollarında yaprak yaprak süsleri var ki benim en çok hoşuma giden detay...

İkinci hediyem siyah beyaz çizgili penye elbise...Üzerinde bir de kocaman fiyonku var benim gibi fiyonksever bi insansanız çok hoşunuza gider diye düşündüm...


Üçüncü hediyem en çok sevilen hediye olacak diye düşünüyorum ama bakalım...Benim hani sizin çok sevdiğiniz renkli renkli saatlerim var yaa işte bir tane de sizin için getirtmiştim elbet bir hediye veririm diye işte bugüne kısmetmiş bebek pembesi renkli saat şanslı kazananını bekliyor:)



Dördüncü hediyemm bir gömlek...Beyaz üstüne kırmızı puantiyeli ve kollarında da fiyonk yapabileceğiniz kırmızı kurdelaları var...


Beşinci ve son hediyem de bej rengi bir kolye...Özellikle yazın son günlerinde bronz tenlerinizin üstüne güzel olur diye düşündüm:)


İşteee Gizzynin sizin için seçtikleri bunlaaar:) Bir an önce ayın 21i olsun da kazananlara hediyelerini yolliyim diye sabırsızlanıyorum:) Hala TIK TIK yaparak süprizimi duyurduğum yazıma yorum bırakıp çekilişe katılabilirsiniz...

LÜTFEN BU YAZIYA YORUM BIRAKMAYINIZ...KARIŞIKLIK OLMAMASI İÇİN BU YAZIYA BIRAKILAN YORUMLARI YAYINLAMAYACAĞIM ÇEKİLİŞE KATILMAK İÇİN BURAYA TIK TIK!!!

Hiç yorum yok: