20 Aralık 2011 Salı

Neon Pembe

Eee artık kombin postlarına kaldığımız yerden devam etmenin vaktidir...Gerçi fotoğraflar geçen hafta güneşli Ankara günlerinde çekildi ama olsun bu puslu havada güneşli günleri hatırlayıp içimiz açılsın dedim o yüzden güneşli ve pespembe bir post sizi bekliyor:)


Bu sezon Zara'daki kazaklara resmen bayıldım diyebilirim...Ben ki kazak giyemeyen bir insanım iki sebepten ötürü...Birincisi kazak giyecek kadar üşümüyorum tüm bir kışı tshirtlerimle geçirebilirim beni bilen biler...İkincisi de biraz huysuz bir insan olduğum için o kazaklar beni bir süre sonra dalıyor başlıyorum daralmaya:) Ama bu kazağı görünce almadan duramadım...Hem rengi muhteşem hem de beni dalamadı saatlerde giydim hiçbir şey olmadı:)


Son haftalardaki bir diğer takıntım da diz üstü çoraplar...Aslında son zamanlardaki kombinlerim hep buna benziyor ama fırsatını bulup da fotoğraflayıp sizinle paylaşamadım bir türlü...Bu haftaki kombinlerde diz üstü çoraplara ağırlık var haberiniz olsun...Bugünkü spor kot etek ve babetlerle yapılmış bir kombin yarın ise aynı çorapları topuklularla göreceksiniz...Bakalım hangisini daha çok seveceksiniz?:)
























Kazak: Zara
Etek: Replay
Çorap: Claire's
Babet: H&M

25 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

seni böyle görmek süper!! cok güzel çok tatlı görünüyorsun :D oğluşunda gözüm var yerim onu :D

Trendsum dedi ki...

Şeker gibi olmuşsun çok güzel :) Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloguma bakmak isterseniz beklerim ;) http://trendsum.blogspot.com/

irem dedi ki...

kazağın rengi süper, süper ;) ohh içim açıldı =)

xcelis dedi ki...

kazağın çok ciciymiş tatlım güle güle kullan ama o babetlere bayıldım ben çooook şirinler yaaa
Öpooom

PINKY FASHION dedi ki...

Kazağının rengi süper, Zara'da görmüştüm ama tüylü şeyler giyemediğim için alamamıştım.

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

★nasli_ dedi ki...

Şeker kız candyyyyyyyyy !!
www.nzlsyn.blogspot.com beklerim :)

Moda Sihiri dedi ki...

Coooook yakismis. Bende cok cok severek giyiyorum bu kazagi :))

http://modasihiri.blogspot.com/

Seda Maç dedi ki...

babetler şahane nası görmemişim =) çook yakışmış pembe gizziycim

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Kazak çok güzel canım ama altına daha dar bir pantolonla ya da uzun bir etekle giymelisin bence.Çünkü dokusu itibariyle bol ve hacimli olduğundan minnoş bünyeni biraz iri göstermiş. Bir de dizüstü çorapların üstüne giyilen ayakkabılar daha koyu ve kapalı olmalı, platform marj janeler ideal. Ya da bu kombinasyonda başka bir renkte çorap olabilir.Topuklu kombinasyonunu merakla bekliyorum.

Bu arada iyice toparlanmışsın belli, her yerinden şirinlik akıyor:)

PINK PRINCESS dedi ki...

çook geçmiş olsun Gizzy,yeni gördüm..

BÜTÜ dedi ki...

ne tatlı olmuşsun :)

Unknown dedi ki...

Çok tatlı olmuşsunnn pembeler çok yakışmış :) seni yeniden böyle neşeli görmek çok güzel :)

http://zepsworld.blogspot.com/

SEL dedi ki...

çok güzel bir kombin olmuş=)) babetlere bayıldım yeni sezon mu

mamba dedi ki...

bu kazağın rengi şananeymişş neden karşı duramadığını çok iyi anladım:D

Modaliza dedi ki...

kazak çok gzelmişş! tam istediğim model ve rengi zten harika.zara ya gitmeliyim en kısa zamanda:)

minikkus dedi ki...

bu kazagı ilk gördügümde almamıştım, şimdi kimde görsem içim gidiyo:( bulamıyorum da artık Zara'ların hiçbirinde..
çok yakışmış tatlı kuşum, babetlerinle şirin ötesi olmuş bu kombin;) köpüşünü de yerim, resmen arkadasın gibi yanında yürüyo o da *.*

Cana dedi ki...

Hep güzeldin, ama su son zamanlarda öyle seker öyle güzel görünüyosunki! :)
Bayildim resimlerine. Ha birde headerin ne kadar güzel olmus, degistirme sakin!! :)

MaceraperesT dedi ki...

blogunun bu hali çok güzel olmuş Gizzy'cim:)

Zülal Ateş dedi ki...

sen niye bu kadar cicisiiiiiin :)!

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

evet ya corapları gorduk kombinleri gelsin artık.. cok sevimli olmuşsun cnm. bu pembe kazak zaten ben giz'inim diyor:)

Buket Poyraz dedi ki...

Ne seker olmussun Gizemcim. Özellikle kazağının rengine ve babetlerine bayıldım :)

www.buketpoyraz.com

What's Next dedi ki...

yanarım yanarım ben bu kazağı zara'dan almadığıma yanarım.. ama sen rengarenk çoraplarınla çok çok tatlı olmuşsun! ayrıca sitenin yeti tasarımı da güzel olmuş ;) daha ferah gibi :)

edankb.blogspot.com

duju dedi ki...

yerim seni ya, ne kadar şık olmuşsun kuzum... pembe sana çok yakışıyor ve çoraplara da bayıldım!


http://dujufashion.blogspot.com/

fashion house by zeto dedi ki...

Minnoş ben yalnızca geceleri devam ediyorum gündüzlere taşıyamadım hala bu çorapları:) Bi tek sen görüyosun :)) Hayatım bu kazak süpermiş bak ne güzel kazakların oldu senin bu kış ben çok sevdim enerjisi rengi süper çok yakışmış hayatım:)

Adsız dedi ki...

diz üstü çorap bir bayana bundan daha fazla yakışamazdı herhalde.ama ankara için biraz fazla.tarz olarak istanbulu çağrıştırıyo.