8 Aralık 2011 Perşembe

Recently...

Dün akşam iş çıkışı hemen bir Gordion'a uğradım...Yolda giderken de içimden secret yapıyordum vee en sonunda içimden geçenler duyuldu ve ben asimetrik eteklerime kavuştum hem de bir tane değil iki tane...Gri olanı sanırım bir aydır arıyordum Panora'da bir tane bulmuştum ama onun da kumaşı yırtılmıştı...O günden beri de bir türlü denk gelememiştim bu eteğe...Hatta bir tane maxi etek alıp önden kestirip asimetrik hale getirmeyi bile düşünüyordum ki dün akşam tüm bunlar son buldu...Yanında bonusu ile hem de...Siyah olanın ise içinde şortu var üstü de tül etek...Onu griden bile çok sevdim sanırım...





Ve son olarak mini şortum...Onu da Stradivariusdan almıştım ama bir türlü giymek nasip olmadı...Bu sene malum dantel her yerde...Stradivariusa ve Zara'nın TRF kısmına bakabilirsiniz birbirinden güzel dantel elbiseler gördüm ama benim wishlistim belli olduğu için almadım...




3 yorum:

Unknown dedi ki...

Gri eteği bütün güzel bloggerlarda gördük ama siyah eteği senin üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum.
Gerçekten güzel duruyor ama ben en çok dantelli şorta bayıldım :)

PD dedi ki...

hepsine bayıldım güle güle giy canım, hemen kombin bekliyoruz ;)

http://iconicmouse.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Gizzy'cim bu dantel şort yüreğimde yara benim :) çok severek almıştım ancak özel bir sebepten iade etmek zorunda kaldım, resmen içimde kaldı :P senin üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum tatlım! :))


BeTwin Us