24 Mayıs 2012 Perşembe

Beyaz-Mavi

Havaların ısındığını artık yazın geldiğini en güzel anlatan şey beyaz pantolon bence çünkü ben şahsen diğer kıyafetlerimi yaz kış giyerken beyaz pantolonlarımı hep yaza saklıyorum...Zaten oldum olası sakar biriyimdir çok zorlanırım beyazı temiz tutmakta o yüzden karda kışta giyemem ben beyaz:) Artık beyaz pantolonlarım dolaptan çıktı ya tamamdır benim mevsimim gelmiş demektir:)
Oxxo'da gördüğüm bu bluz çok hoşuma gitti:) Sırtındaki penceresi ve iki taraftan sarkan kumaş parçaları ile gayet hareketli bir hal almış...Bol paça pantolonu denemeye gitmişken yanında bonus olarak onu da aldım geldim:)













Bluz: Oxxo
Pantolon: Oxxo
Ayakkabı: Bershka
Çanta: H&M
Gözlük: Prada

15 yorum:

Süm dedi ki...

aaiyy bu şirin kombini görünce beyaz pantolonlarımı ne kadar özlediğimi farkettim:)

Merve Saruhan dedi ki...

Gizzy saçta kıyafette çok yakışmış.
Ama ben bir aksesuar delisi olarak boynunu ve bileklerini dolu görmek istiyorum :)

http://alisverisgunlukleri.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Sümcümmm giy sen de beyaz pantolonlarını tatlım bitsin bu özlem:)

Mörvy cnmm ben bikaç sene öncesine kadar aksesuar delisiydim bir sürü kipe kolye bilezik ama sonradan noldu bilmiyorum hiç takmaz oldum takınca daral geliyor falan...Ama o eski günlerime geri dönmek takmak takıştırmak istiyorum yeniden:)ben deneme turlarına başliyim en iyisi hafif hafif takıyım kolyelerimi bileziklerimi:)

begum begum huuu dedi ki...

bluz çok tatlı rengi çok yakışmış sana da:))) beyaz pantolonu bende çok severim ancak İzmirde ömrü biraz az oluo hemen eteğe geçiliyor:) sen benim içinde bol bol giy Gizemcim:)


begumyagci.blogspot.com

minikkus dedi ki...

beyaz giyince benim dünyamın da kanunudur mutlaka üzerine bişey damlatmak, dökmek:) üzülme yani sakarım diye hehehe:P
beyazı da güzelmiş bu pantolonun yahuuu, demekki oxxoya bidaha gitmem gerekecek:) hatta gitmişken bide şu bluze bakmam gerekebilir:P
şirinlik muskası seni ^_^

PD dedi ki...

giz senin topuzunu yesinler ya :)
sabah sabah içimi açtın yine çok şekersin! pantolonun kesimi de harika ve sende inanılmaz durmuş kesinlikle;)

http://iconicmouse.blogspot.com

Ciiden dedi ki...

Hihi cok cici olmussun sabah sabah enerji doldum fotograflara bakınca:)
Ayakkabı ve canta da ayrıca güzelmiş listeme ekledim. Bir tekstilci olarak soyleyebilirim ki evet t-shirt modeli cok hos fakat o arkadan sarkan kumaslar tamamen zayiat bilesiniz:))

shoppinglove dedi ki...

ne hoş bir mavi.bluzun modeli de ayrı güzel.çok hoşsun:)

abektaslar dedi ki...

Hala aynı topuz mu? Ne topuzmus ama:)))

Hatice dedi ki...

Çok güzel olmuşsun fıstık :) Bluzu ne zaman aldın? Bulursam bende alayım çok beğendim. :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben tam bı byeaz gıyme ozurlusuyum ya :)
hala gıyemıyorum yas oldu bilmem kaç ( söylüyecegımı mı sandın :) )
bu model benım favorım yakısana cok yakısıyo yakısmayana hıc yakısmıyo
bacakları guzel olan gıymelı
sen ve bengıbı mesela
neysekı saks mavı kaptım bır tane ben de oxxodan

Simityiyorsamsanmakicayseverim dedi ki...

Gizz o ayakkabilardan bende aldim tam goremedim ama tahmn ettigimse eger pullandbear dan alms olman lazm :p
Buarada her zaman ki gibi cicisin.opldn

Unknown dedi ki...

Gizzy'cim flared jeans üstüne uçuş uçuş sırt dekolteli bluzun muhteşem olmuş! :) elektrik mavisi ile, neon sarısının kontrastına da ayrıca bayıldım, nasıl canlı, enerjik ve güzelsin! kocaman öpüyorum seni ;)

Ruj dedi ki...

renklerin uyumu süper çokta yakışmış. cnm verdigin pozlara bayılıyorum .çok tatlı yaaa:)bide pantalonun yeni sezon mu tamda aradıgım pantlon :)

Gizzy dedi ki...

Rujcum evet yeni aldım pantolonumu oxxoya gidersen bulursun başka renkleri de var bi bak sen oraya tatlım:)