23 Mayıs 2012 Çarşamba

Bu aralar

Ben bu aralar...


Bol bol kitap okuyorum...Şuan Bahçemde Yeşeren Umutlar'ı okuyorum...




Deli gibi Supernatural izliyorum...Arada kahkahalarla gülüyorum arada gözlerim doluyor ağlıyorum...Dean'e resmen hayranım:)




Spora devam:) Normal yaptığım cardioya bir de tae-bo derslerini ekledim...Haftada iki gün öğlenleri havaya tekme ve yumruk savurmak bünyeme nasıl iyi geliyor anlatamam stres falan kalmıyor...Şimdi bu postu ders sonrası hazırlıyorum görseniz pamuk gibiyim o kadar iyi hissediyorum kendimi:)




Ve Kenan Doğulu'dan Bal Gibi'yi dinliyorum...Dinliyorum dinliyorum doyamıyorum:)

7 yorum:

alice dedi ki...

tae bo konusunda sana katılıyorum! ne eğlenceli bişeydir o! =)

chfashiontrend dedi ki...

süpermiş ....spor her bünyeye yararlı sanıyorum ki...sevgiler

Alışveriş Manyağı dedi ki...

ben de supernatural izliyorum mükemmel ötesi ve ben de dean'cilerdenim :D

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aysp dedi ki...

debbie macomber in küçük mucizeler dükkanını da eğer okumadıysan mutlaka oku derim,
bu bayanın anlatım diline bayılıyorum ben.

wantthefashion dedi ki...

bende supernatural hayranıyım. saatlerce oturup izleyebilirim yeterki çekmeye devam etsinler:)

Adsız dedi ki...

sen nerede çalışıyorsun allahaşkına? öğlearası spora gitmeler, dönüşte ofiste blog yazıları falan?!!! şaşırdım kaldım..herhalde sen kendi kendinin patronusun..