26 Kasım 2013 Salı

İşe giderken

İş hayatının stres ve zorluklarına bir de hergün yaşanan 'Bugün ne giysem?' sorusu ekleniyor. Benim için bu soru öyle hemen cevaplanacak bir şey olmadığı için ben genelde 'Yarın ne giysem?' diyip bir sonraki günün kombinini akşamdan hazır ediyorum. Böylelikle çok sevdiğim sabah uykumu da 10 dk uzatmış oluyorum:)















İşyerimde sıkı giyim kuralları olmadığı için kafama göre giyinebiliyorum...Genelde haftabaşında daha şık ve klasik kombinleri tercih ederken haftanın sonuna doğru giderek 
spor kıyafetler seçiyorum..



Bu kombinde bir ilk gerçekleştirerek ince çorap giydim...Ben hep opak kapkalın çoraplar tercih ediyorum nedense...Üzeri fiyonklu bu çorabımı da taa geçen sene Penti'den kesin giymeyeceğim ama çok sevdim alayım diyerek almıştım. Dün akşam yine klasik ne giysem sorusuna cevap ararken çoraba gözüm takıldı sonra e hadi bir deneyeyim bari dedim ve iştee sonuç:)





Blazer: Zara
Gömlek: Forever 21
Etek: Mango
Çorap: Penti
Ayakkabı: Aldo
Çanta: Zara

12 yorum:

Ciiden dedi ki...

Bende de bu çoraptan var aynı seyi düşünerek almıştım ama sanırım taşınırken kaybettim, ortalarda yok! Gidip Penti'ye uğramalı bakalım bu sezon da var mı :)
Sana mini etek gerçekten cook yakışıyor canım :*

Matissera dedi ki...

maşşallah diyorum başka da birşey demiyorum! ^^

nurdan dedi ki...

sabah güneşii:)yine bir numarasın

Gizzy dedi ki...

Ciidencim cnm kesin bu sezonda vardır aynısından merak etme bulursun...çok şirin bir model ben de bir tane yedeklemeyi düşünüyorum malum sakar bir insanın kesin kaçırırım bunu ben:)çok çok teşekkür ederim cnmmm mini etek sevgimi pekiştiren yorumlar aldıkça iyice mutlu oluyorum ben

Maticimmmmm yaa uatndırma beni:)çok saol fıstığım:)muckkk

Nurdancım çok teşekkür ederimmm öpüyorum seni:)

minikkus dedi ki...

iyiki bi şans vermişsin o coraplara sütun bacaklı güzel kalpli arkadasım benim <3

fashionbytuco dedi ki...

Gizzycimmm ankarada sabah yağmur yağmasına rağmen bu fotoğrafları ne ara çektin ben onu merak ettim:)
harika görünüyorsun bunuda söylemeden geçemicem:)

emineköran dedi ki...

gizzy yine süpersin,çok şık olmuşssun, günün de güzel geçsin:)

Gizem dedi ki...

öorap harika :) bayıldım kombininie tam bana göreymiş :)

Unknown dedi ki...

iş yerinde giyim koşullarının sıkı olmaması harika aksi takdirde yarım saat fazla zaman harcıyoruz dolabın karşısında:( süper bi kombin olmuş:)hemen çoraptan alacağım:)

Unknown dedi ki...

Topuklu hayranı olarak pabuçlara bittim zaten hepsini çok beğeniyorum topuklularının:) birde şu zara çantanaaaa hepsi çok güzel olmuş gizemcim çorap harika durmuş birde saçlarının uçlara doğru ışıltısı çok net gözükmüş tonu en sevdiğimden ;) yarın bakalım neler olacak????

Kuzununannesi dedi ki...

ig de hayranlığımı belırtmıstım sanırım :) bende ınce corapla barısık deılım ve cantam da yedek tasırım malum ıste sureklı stıletto ve kalem etek gıydıgım ıcın , sen rahatlıgın tadını cıkar ve bence artık daha sık gıy harıka olmus

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Yedekcilerdenim bendeeee , aramız hiç iyi değil bu ince çoraplarla ;) çok hoşsun gizzyyy :)