25 Kasım 2013 Pazartesi

Kloş Etek

Mini etek hastası biri olarak Zara'daki bu iki ton hafif kloş eteği görür görmez almalıydım...









Renk olarak kahverengiyi ve tonlarını pek tercih etmesem de yanında siyah ile bu etek modeli kalbimi kazandı...










Eteği alırken nasıl kombinleyeceğimi kafamda halletmiştim...Eve gelir gelmez dolabın arkalarında kalmış olan diz üstü çizmelerim bulundu ve gördüğünüz kombin ortaya çıktı...





Bu sezon diz üstü çizmeler altın çağını yaşıyor...İster topuklu olsun ister düz, ister yuvarlak burun olsun ister sivri, ister deri olsun ister süet kesinlikle dolabınıza katmanız gereken bir parça...Ya da benim gibi yıllar yıllar önce alıp da sakladığınız çizmelerinizi dolaptan çıkartma vakti...

Moda işte yıllar geçiyor eskiden moda olmuş bir şey bir daha karşımıza çıkıyor o yüzden dolabımızdaki parçaları gözden çıkartırken bir daha düşünmekte fayda var:)






Etek: Zara
Mont: DKNY
Çizme: Vakkorama
Gözlük: Prada

11 yorum:

shadoweyes_ontheway dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten de :)))) Eteği iyi ki almışsın...

Gizzy dedi ki...

Shadoweyes Ontheway cnm çook teşekkürler bence de iyi ki almışım:)

Dilara dedi ki...

Çok beğendim :) ne kadar fit duruyorsunuz kloş etekle,bayıldım ! Post girmenize ayrı bir sevindim !


http://dlrkaya.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Harika görünüosun canımmmm etek çok yakışmış😘

nurdan dedi ki...

yaşasın benim gizzm gelmiş enerji depom:)harikasın

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir kombin :)
Diz üstü çizme bir bana yakışmıyor :///

Ciiden dedi ki...

özlemiştim postlarını valla:) Etek benim için asiri mini kontrol etmem zor olurdu, cok yakışmış sana :)

Gizzy dedi ki...

Dilaracımm cnm çok teşekkür ederimm:) ben de uzun bir aradan sonra post hazırlayınca bir ayrı mutlu oldum heyecanlandım falan:) inşallah bir daha böyle uzun süre ayrı kalmam blogumdan:)

Öznurcumm çok çok teşekkür ederimmm çok severek aldım eteğimi ondandır:)

Nurdancımmm gizzy geri geldiiii:)çok çok teşekkür ederim tatlım sensin harika:)

Gizzy dedi ki...

Emelcimmm olur mu tatlım kimler giyiyor sana neden yakışmasın sen öyle sanıyorsundur...bak ben senin için mavi giyiyorum arada sen de bir daha şans ver diz üstü çizmelere:)muckkk

Ciiden ben bir minisever olarak öğrendim artık kontrol etmeyi:)çok çok teşekkür ederimm ben de çok özlemişim buraları:)

minikkus dedi ki...

mini etek insanısın sen! bunu kabul et artık bebek! ve bizi daha çok mini etekli kombinlerle mutlu et heeheh ^.^
ayrıca o cizmeler de artık kapının önünde dursun, unutma öyle dolap arkalarında filan! kızarım cok pis :P

esra dedi ki...

çook çook çok tatlısın sen Gizzy:)