15 Eylül 2014 Pazartesi

Dilek Ağaçları

Dilek ağaçları vardır hani dileğinizi tutar sonra ağaca bağlarsınız ya nasıl güzeldir o ağaçlar renk renk dileklerle hayatı ve umutlarımızı simgeler...Bizim de Bodrum'daki evimizde kendi çapımızda bir dilek ağacımız var ve her yaz tatili bitiminde ailecek dileklerimizi diler asarız ağacımıza:) Evrene isteklerimizi içten söylersek onların zaman içerisinde olacağına inanırım ben hep o yüzden dileklerinizi dileyin, pozitif olun ve hiç bir zaman umudunuzu kaybetmeyin.

 

















Dilek ağacımız Bodrum'da kaldığına göre bana Ankara'da Luzdemia dilek ağacı kolyem eşlik edecek...Ben ağacı tutup dileğimi diledim bile:) Hadi sıra sizde




Gömlek: Zara
Şort: Zara
Ayakkabı: Topshop
Gözlük: Zara
Kolye: Luzdemia

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Size ilk defa yorum yazıyorum.Tüm dileklerinizin gerçek olmasını dilerim.(Sanırım doğum günümüz aynı 28 Mart) Sevgiler Türkan

Gizzy dedi ki...

Merhaba Türkan Hanım:)çok çok teşekkür ederimm ilk yorumunuz ne güzel ne anlamlı olmuş çok mutlu oldum:)inşallah sizin de gönlüzünden ne geçiyorsa gerçekleşir:)eveet doğumgünümüz aynıymışş yaşasın koç kadınları:)sevgiler Gizem

Beauty Follower dedi ki...

Wonderful look,
especially the white shirt!

http://beautyfollower.blogspot.gr

Yeşim dedi ki...

Ben buraya yazmayalı ne kadar zaman olmuş diye düşündüm. Sanırım 2 yıl belki daha da fazla :( olsun yeniden buradayım ve yazıyorum :) özlemişim gülen yüzünü canım benim umarım dileklerin en kısa zamanda gerçekleşir.

Gizzy dedi ki...

Beauty Follower thank you very much:)

Gizzy dedi ki...

Yeşimcimmmm cnm benimmm 2 seneden fazla oldu kuzum yaa:( ayyy nası sevindim ama yorumunu görünceee hoşgeldinn umarım herşey yolundadır:)çok saol tatlımmm senin de gönlünden geçen her şey olsun inşallah:)

murat altay dedi ki...

Doğa ayrı bi güzel sen ayrı bi güzelsin