15 Ekim 2014 Çarşamba

Como

Bayramda bir sürü gezdim gezdim evime geri döndüm...Tatilin tadı damağımda kaldı ama...Gittiğim yerler o kadar güzel o kadar huzurluydu ki yenilenerek, pamuk gibi döndüm...

Tatilimin ilk durağı Como'ydu...

Master yaparken bir dönem Milan'da yaşadığım için Como'ya çokça gitmiştim ve güzelliği ile Como'nun yeri ayrıdır benim için...Como diyince hep aklıma master yıllarım gelir o yüzden Como'ya ayak basar basmaz direk 8 sene önceye gittim ayy sanki dün gibi:)

Otele girip hemen hazırlanıp sokağa attım kendimi...Hava mis, sokaklar mis dolaştım durdum...Daracık sokaklara girdim çıktım...Mimariye, renkli evlere bir daha bir daha hayran kaldım...Yeme içme konusunda zaten pek bir şey söylememe gerek yok İtalya'nın neresinde ne yerseniz lezzetli ama ben bizim gittiğimiz yerleri tavsiye edebilirim...

Biri Il Gatto Nero ki burası George Clooney'nin sürekli gittiği bir yermiş...Biz de bir umut görürüz onu belki diye gittik ama şansımıza yakalayamadık...Onun yerine tepelerde harika Como manzarası ile süper bir yemek yemiş olduk...İkinci yer ise Market Place...Burası küçücük bir yer dolayısıyla rezervasyon yaptırmadan yer bulmak imkansız...İki-üç hafta önceden rezervasyon yaptırmanız gerekebilir...Onun dışında göl kenarındaki cafelerde oturup göl manzaralı kahve keyfi yapabilir müthiş lezzetli gelatolardan yiyebilirsiniz:)

Ve Como'dan ilk fotoğraflar gelsin o zaman:) 













T-shirt: Lilijo Butik
Etek:Zara
Bot: Zara
Çanta: Beymen Club
Gözlük: Prada

1 yorum:

murat altay dedi ki...

Milan türk güzeli nasıl görsün :)