22 Mart 2010 Pazartesi

Baylar paçalarınızı kıvırın

Haftasonu İstanbuldaki arkadaşlarımdan blogumda erkek modası ile ilgili haberlere de yer vermem konusunda istekler geldi ben de oturdum erkek modası ile ilgili yazılar hazırladım sıra sıra sizinle paylaşacağım...
Öncelikle baylar bu sezon paçalarınızı kıvırmaya hazır olun...çünkü new york,paris, londra ve milan moda haftalarında gördük ki erkek pantalonlarının paçaları hep kıvrık...alışveriş yapmayı sevmeyen erkekler için bu gayet kolay takip edilebilir bir moda aslında çünkü var olan herhangi bir pantalonunuzun paçasını kıvırarak modaya uyabilirsiniz...işte size birkaç örnek...

4 yorum:

fashionist dedi ki...

ben sewdm bu modayı erkk arkadşmda denemk istiyrm:)

Gizzy dedi ki...

:)dene cnm söyle hemen kıvırsın paçalarını bakalım o da sevicek mi?

fashion house by zeto dedi ki...

Kıvrılmış paçaların içide farklı renk yada desenli modelleride çok hoş erkeklere duyrulur he'de bulabilirsiniz:) Hemen bi bilgi paylaşımı yapasım geldi:))

Gizzy dedi ki...

ii yapmışşsın cnm benim:) gömlek yaka ve kol içlerinden soora paça içlerinde de farklı renk ve desenler süper olur bence ben sevdim bu modayı:)