9 Mart 2010 Salı

Oscar Töreni ve Smokinler

Herkes Oscar töreninde bayanların giyim tercihleri ile ilgili yazılar hazırlamış ben de bu sefer baylara yönelik bir post hazırlamak istedim...Smokin bence inanılmaz güzel bir buluş ve herkes hakettiği gibi taşıyamıyor bu kıyafeti o yüzden Oscar töreninde ünlülerin smokin tercihlerini mercek altına aldım ve ben kendi birincimi belirledim bakalım sizinki kim?

Seçin bakalım hangisi???

a)Ryan Reynolds Tom Ford smokinin içinde
b)Taylor Lautner Dolce and Gabbana smokinin içinde
c)Jake Gyllenhaal Burberry smokinin içinde
d)Zac Efron Calvin Klein smokinin içinde
e)Tom Ford tabiki de Tom Ford smokinin içinde
f)Matt Damon Ferragamo smokinin içinde
g)Chris Pine Ralph Lauren smokinin içinde
h)Gerard Butler Gucci smokinin içinde
i)Keanu Reeves siyah takım elbise tercih etmiş


Benim birincim Tom Ford tabiki de:)

1 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Ne yalan soyluyum her zaman D&G smokinleri cok begenmisimdir :)