24 Mart 2010 Çarşamba

Nine West'te 70% indirim:)

Bu öğlen annemle anneannem beni ziyarete gelmişlerdi annem de buluşma yeri olarak kızılaydaki nine westin önünü söyledi gittim ki camda kocaman 70% indirim yazısı annem bakıcak mısın dedi yok dedim daha yeni ayakkabılarım geldi ben almam daha dedim soora yemek yedik işte dönüşte annem kanıma girdi hadi bi bakalım dedi girdik içeri tabi o dakikadan sonra benim kendimi tutmama imkan yok:)yine dayanamadım ve bi tane daha ayakkabı aldımm hem de mor renkliii fotoğraf makinam yanıma diildi o yüzden resmini çekemedim ama en kısa zamanda bir kombinle size göstericeğim...

Asıl önemli konu ise ayakkabılarımın 230 liradan 69 liraya düşmüş olması hayır yani böyle bi durumda kim hayır ben almıcam der ki???şuanki indirime ek bir indirim yarın geliomuş bende hemen sizi bilgilendiriyim dedim yarın nine westlere bi uğrayın derim hem ek indirim hem de yeni modeller varmış:)

4 yorum:

Berra Bayka dedi ki...

aaa bi ben yakalayamıyorum şu indirimleri ya :( cevahirin oralardaydım pazartesi keşke baksaymışım ya tüüh .. bilgi için çok saol cnm

Gizzy dedi ki...

Cnm kaçırmış diilsin yrn ikinci indirim olucakmış 90 liralık ayakkabılar 70e düşüyor orjinal fiyatları 230...o yüzden yarın işin yoksa civardaki bi nine weste uğrarsın:)

Berra Bayka dedi ki...

ayy akşam iş çıkışı ugrayabilirsem iyi olur aslında cevahir var en yakın :/ kaçırdım sandım :) saol gizzycim

Gizzy dedi ki...

uğra cnm kaçırmadın hatta bugün uğrarsan tam zamanında uğramış olcaksın:)