30 Aralık 2010 Perşembe

Tokidokilerimmm

Tokidoki dediniz mi bende akan sular duruyor:) Şöyle ki Roma tatilimizin son günü akşamı artık yürümekten perişan olmuşum tüm mağazaların kapanma saati gelmiş son bi la Rinascente'ye bakıp çıkıyım içimde kalmasın diorum ama yere düştüm düşücem o derece yorgunum neyse işte indim aşağıya öyle bakıyorum sonra bi an gözlerime inanamadım yanlış gördüğümü sandım ama hayır orada tokidoki ürünlerinin satıldığı bir bölümü gördüm...Tahmin edersiniz ki o an ne bir yorgunluk ne bir perişanlık kaldı bende...Renk renk t-shirtler sweatshirtler vardı ama ben kendime bu cicileri aldımmm:) Kasaya gidip ödeme yaparken 20% indirimde olduğunu öğrenmek de tatlı niyetine oldu valla:)





O seyahat boyunca 4 çift ayakkabı almış olan ben yeni aldıklarımı babama gösterdiğimde tepkisi gülerek 'şaka yapıosun di mi?' oldu:):):)bi de babamın bi lafı vardır mesela ben bi ayakkabı alırım ama son derece gereksiz almasam da olucak cinsten her neyse işte gösteririm bak babacım bunu aldım kendime diye o hemen aman da aferin benim kızıma hiç ayakkabın yoktu ben düşünüyodum sana almayı çok ii etmişsin bunu almakla der o an ikimiz de koparız zaten:)
Bu arada topuklu giyemiyorum yaa akşam üşenmedim gittim kendi kendime kombin hazırlayıp tokidokilerimi giydim 10dk da olsa hevesimi aldım bu da ayrı bi komedi:)



T-shirt: Ebay
Etek: Vakkorama
Ayakkabı: Tokidoki

26 yorum:

civciv dedi ki...

*puhahahaha :Pp ay yazina koptum giZzY* sekermis ayakkabilarin *_*

kimsede olmayan, sen de var zaten hahaha

Öptüm tatlim

Adsız dedi ki...

çok cici olmuşsunnnn =)

Elif UYSAL dedi ki...

Ayakkabı konusunda ailelerin tepkileri çok benzer oluyor:)Ben de ne zaman yeni papi alsam annem "Aç kalınca ayakkabılarının kösele kısımlarını ıslatıp onları kemirirsin artık" diyor:))Bayıldım ben bu papilere,çok şekerler:) Sahibi elma şekerim gibi:)

SeMa dedi ki...

roma ya gitmiş ya
ben daha istanbul yüzü görmedim :(

Gizzy dedi ki...

Civcivcimmmm farklı şeyleri seviyorum sanırım ondan:)öptüm ben de seni şeker!

Esincimmm çok saol tatlımmm:)evde kendi kendime giydim çıkardım:)

Elifcimmmm tatlı insan bizim seninle ayakkabı maceralarımız bitmeeezzz!!!:)öperim seni kocaman

Semacımmm cnm benim inşallah en kısa zamanda önce istanbulu sonra romayı görürsün:)

Sayın KARACA dedi ki...

Ayakkabılara senin ayağında bakınca "âyyy ne tattlııı " diyorum ama kendim giymeye cesaret edemem pek :) Sana çok yakışmış güle güle kullan ;)

Adsız dedi ki...

Hey bebek sen!! Honkiponkipolilomların ortama çok uyumlu olmuş. Mekan seçimini tuttum :D

fashion house by zeto dedi ki...

Canım yaa ne tatlı bunlar.Bayıldım ben tam biblo gibi:)Hayatım bi gün buluşunca giyde bol bol bakıyım:)Minnoş babamda aynı tepkiyi veriyo bir de yırtık kotlara buna benzer şeyler sölüyo sanırım bıktı bu halimden:)

Adsız dedi ki...

cokkk tatlı olmssun yne ya....bu arada dun sana maıl atmıstım...gonca...

Did Dans La Mode dedi ki...

Uff inanmıyorum canım ya aynı benim babam :) Hatta bigün eve geldiğimde annem ayakkabı dolabımdakileri çıkarıp yere dizmişti hepsini sen say ben geri kaldırıcam dedi :) ama iyi yapmışsın boşver bu ayakkabılara değer :)

Lynn dedi ki...

Aaa çok tatlılaar :D

cicibebe dedi ki...

çok tatlılarmış :) güle güle giy canım :))

benim babam da ayrı bi alem, gecen gün ayakkabı dolabımı açmış "ben bunu giydigini hiç görmedim bunu da bunu da... bunları verelim birilerine" diye söyleniyordu :))

Nisamu Style dedi ki...

Şirine çok şirinmiş tokidokilerin,güle güle giy:)

seda dedi ki...

omkitonki bilmem ne nokilerin de sana çekmiş çoooook tatlıııı:))) qüle qüle qiyy.... o yanaklarını ısırasıom qeliyorrr:) öpüyorumm

Selfet dedi ki...

Şirinötesii bunlarr :) iyi günlerinde giy inş. Gizzycim :) Bir de orası odan mı çok şeker görünüyor,odanı da fotoğraflasan bizim için,eminim ki benim gibi merak eden çoktur,giysi dolabını,cici ayakkabılarını,takılarını,makyaj malz. hepsini :)

kendimodam dedi ki...

ayakkabıların geerçekten çok şeker...bayıldım..

touch the sky dedi ki...

of bu tokidoki manyak olmuş yavrum bence yakından detayları da bir ara eklemelisin :) müthiş görünüyor
sana da acayip yakışmış ;)

zep_bilgen dedi ki...

vaaoovv müthiş güzel yaa :) çok sevimli. bu arada ben size ayakkabı boyarken kullandığınız malzemeleri sorucaktım. Yenilemek istediğim bir kaç ayakkabım var da.. burdan yazmak istemezseniz mail de atabilirsiniz.

www.utopikprenses.blogspot.com
zep_bilgen@hotmail.com

Unknown dedi ki...

çok sevimliler canım her renkle giyilir bunlar çok tatlııı

SeMa dedi ki...

sema roma da hhehehe :)

BrunnHilde dedi ki...

Çok tatlılar!!! :))

Gizzy dedi ki...

Sayın karacacımmm ben de çok seviyorum böyle tuhaf şeyleri giymeyi napiyimmm:)görünce ben de ayy ne tatlı diyip aldım ztn:)

Yağmurcummm baktım ayakkabımda ne ararsam var ben de bi tane oyuncak kaptım elimee ztn odamda bi sürü var bunlardan:)

Minnoşum şu belim bi düzelsin bunları ayağımdan çıkarmayı düşünmüyorum ztnnn bi meet gecesine giyerim hayatımmm:)

Goncacımm cnm benim çok saol:)mailine cvp attım tatlımm

Didoşcummm napalım yapcak bi şey yok bizim de bu tür bi kötü alışkanlığımız var olsun o kadar dimi:)

Lynn mosacımm cnm çok teşekkürler:)

cicibebecimm tüm babalar aynı desene:)cnm sen de giy bari bi kaçını da adam görsün rahat etsin içi:)

Nisamucummm cnm benimm çok saol:)

Sedacımmm yaa ne tatlı bi yorum bu çook güldüm:)çok saol cnmmm

Selfetcim cnm çok saol:)evt tatlımm odamdan bir kesit sundum size:)cnm soran çok oluo dolabımı falan ama çook dağınık ondan çekiniyorum göstermeye bi düzenlersem tabiki onlarla ilgili yazı da hazırlarım:)

kendimodamm ben de bunların tatlılıklarına vurulup aldım zaten:)çok saol cnmm

Sibelcimmm yerim seni yaa ben:)tamam tatlım yakın detaylarını eklerimmm hatta buna benzer bi ayakkabı mı yapsam ben yaa çok beğenildi kapış kapış gider belki:)

Gizzy dedi ki...

zepbilgencimm çok teşekkürler...Ben sana haftaya bir mail yollarım olur mu tatlımm:)

Bonboncummm evt hem sevimli hem de kullanışlılar:)

Semacımm kulağa süper gelio dimi:)

BrunnHildecimm çok teşekkürleer!!!

deelara dedi ki...

gizzy ayakkabı güzelde kombinin daha bi süper olmuşş:))mutlu yıllarr

Gizzy dedi ki...

deelaracımm evde sıkılıp yaptığım bi kombin bi yere de gitmedim giydim foto çektim çıkardım resmen ama beğendiysen bi akşam çıkarken giyiyim ben bunları o zaman:)çok saol cnm benim:)

seda dedi ki...

zaten qül diye yazdım:D:D seni çok seviyore şeker beybiii:) sana qülmek acayipp yakişio;)