15 Aralık 2010 Çarşamba

Ülküye kombin önerileri

Sevgili Ülkü benden aldığı bir etek için kombin önerileri sunmamı istemişti ben de kendi tarzımla öyle bir eteğim olsa nasıl giyerdim diye düşünüp 5 tane örnek hazırladım...Nedense yılbaşı akşamı siyah ve kırmızıyı tercih ederim ben çoğunlukla sanırım siyahın gece için verdiği asillik ve kırmızının yılbaşı gecesine yakışan enerjisi yüzünden ve çoğunlukla kombinlerim siyah mini elbise ve kırmızı yüksek topuklardan oluşur...Ülkücüm abartı bi şeyler istemediğini söylediği için birazcık ona hitap eden kombinler yapmaya çalıştım (tatlım ayakkabılar için kusura bakma orda yine topuklu seçtim hep ama bi babetli olanı var onun dışında çizme ile de giyilebilir hepsi bence) Umarım fikir verebilmişimdir ayrıca gecikme için de kusuruma bakma olur mu?

Hiç yorum yok: