10 Ocak 2011 Pazartesi

Deri Elbise

Deri elbiseleri bu sezon sıklıkla gördüm hatta kendim de bir adet aldım fakat kendisi straplez ve mini bir elbise olduğundan şuana kadar giyebilmiş değilim...İki hatadır yapmış olduğum alışveriş turları sonucu deri elbise sahibi olmak isteyenleri bershka ve zaraya yönlendirebilirim...Ayrıca İstanbuldakiler H&M'e de bakabilirler çünkü ben kendiminkini ordan almıştım...Ayrıca Derishow deri konusunda beni benden alan modellere sahip tabi ordakiler 100% gerçek deri olduğundan biraz pahalı olabilir ama inanın hakkını veriyor...










Deri elbise yanlış model tercih edildiğinde ya da yanlış aksesuarlarla sizi aşırı vamp ve basit gösterebilir ama tam tersi doğru detaylarla son derece şık ve asil de durabilirsiniz...Ben özellikle yarım kollu dümdüz modelleri çok seviyorum çünkü bu modeller günlük de giyilebiliyor...Straplez modeller ise kesinlikle gece giyilmeli...Ayakkabı olarak bootieler yada klasik topuklular tercih edilebilir...Çok aşırı aksesuar takma taraftarı değilim derinin zaten kendine has bir alımı var onu aksesuarlarla boğmaya gerek yok ama hoş bir küpe fena olmaz...Bu arada deri ile zımba birlikteliği de favorim:)

Hiç yorum yok: