13 Ocak 2011 Perşembe

Love is in the Air!

Geçen hafta demiştim ayakkabı modifiyesine yeniden başladım diye iştee ilk ürünlerimden biri...LOVE is in the air:)

Ancak iki ayakkabı yanyana olursa LOVE oluyor:)
Tamamen el boyaması olan ayakkabı bir adet üretilmiştir...Satın almak isteyenler detaylı bilgi için lütfen gizemipek@gmail.com adresine mail atın...




25 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Yaaa nasıl güzel bişey olmuş bu bakmaya doyamadım valla.Ellerine sağlık hayatımmm.O minik ellerin neler yapıyo öle ya:))

Did Dans La Mode dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem olmuş Gizoş bu işin peşini bırakma lütfen

Moda Kuşu dedi ki...

Gizemcim tebrik ederim çok güzel olmuş, ellerine sağlık... :)

Moda Kuşu dedi ki...

Gizemcim tebrik ederim çok güzel olmuş, ellerine sağlık... :)

Yeşim dedi ki...

Muhteşem olmuş kuzucuk ellerine sağlık :)

francesca mckennitt dedi ki...

Gizzy inanamıyorum :) Çok güzel yapmışsın!

Dimple dedi ki...

süpper olmuş ellerine sağlık valla üretime devam devam:)

esinongun dedi ki...

canımmm çok güzel olmuş,ellerine sağlık. ayakkabı kaç numara acaba? :))

pride dedi ki...

Elma şekerim bunlar harika olmuş:))Ellerine sağlık:))

Adsız dedi ki...

Pamuk ellerine sağlık şekerim;)

SvGLove dedi ki...

Gizzy'im bu nasıl güzel bir şey olmuş böyle! Yaratıcılığa bak ya!
Kesinlikle devam etmelisin bunları yapmaya!Ellerine sağlık canıımm;*

SWL dedi ki...

yaa varya süpersin sen gizzy :)) Ellerine sağlık bayıldım bayıldımmm..

Sayın KARACA dedi ki...

Woww Gizzy çok yeteneklisin harika olmuş :)

Lynn mosa dedi ki...

Aa çok şık. Beğendim :D

BonBon dedi ki...

ellerine sağlık canım süper olmuşlar benim love yazılı herşeye zaafım var ztn

ENN MODA dedi ki...

Ayyy bu nasıl güzel bi fikir böyle. Çok sevdim çok beğendim :) Süppersin Gizzycim :)

merve's fashion house dedi ki...

çoooookk güzelll olmuşşş bayıldımmmm amaa benn ellerinee sağlıkkkk:)

Rendastyle dedi ki...

süper olmuş ama bunlaaarrrr :)) insan satmaya kıyamazzzz =)

KaraNLıın BüyüSü dedi ki...

muhteşem bu ayakkabı yaa :))

Aslı dedi ki...

çoook beğendim!!!
gerçekten süpper olmuş
ellerine sağlık:)

nisamu dedi ki...

Çok güzel olmuş canım,ellerine sağlık:)

SC dedi ki...

coook coook guzeller, peki boya olarak ne kullaniyosun, suya dayaniklilar mi?

my style on fashion dedi ki...

Çok güzel olmuş Ellerine Sağlık Gizem :)

Harika görünüyorlar :)

Gizzy dedi ki...

hepinize ayrı ayrı teşekkür ederimm yorumları okurken nası mutlu oldum anlatamam acaip duygulandım:)böyle yaptığım bi şey beğenilince dünyada benden mutlusu olmuyor çok teşekkürler...inşallah daha profesyonel bir şekilde bu işi yapmaya karar verdim araştırma ve çalışmalarım devam ediyor benden haber bekleyinnnn:)

byn.Arda dedi ki...

merhaba bloğunu yeni keşfettim biraz gecikmeli oldu benim için.. elifprideuysal bakarken senide ordan buldum :)) bu ayakkabılara bayıldım ne güzel bişi bunlar ellerine saglık.. Bu arada blog dünyasında ben daha yeniyim, ziyaretime gelirsen cok memnun olurum..