10 Ocak 2011 Pazartesi

Kızlar ve Selim kuzusuuu

Bu cumartesi Sultan Selim'imizle tanışmamızı bir de benim yazdıklarımla okuyun bakalımm:)

İlk olarak Zetomla ben buluşup bir ön Panora turu attıktan sonra kendimizi Midpointe attık ve kızları beklemeye başladık...İlk önce Ojeliparmaklar Yeşimmm tatlısı geldi kii bize çıtırık diyen hatunun kendisi en has çıtırıkmış onu görmüş olduk:) Yeşimcimmm blog partimize gelememişti o yüzden onunla biraz gecikmeli bir tanışma oldu ama yine de sanki kırk yıllık arkadaşmışız gibi oldu:) Zaten Elif ve Sibelin gelmesi ile de kadro tamamlanmış oldu...


Ama Sibel yalnız gelmemişti bu sefer...Tahtına kurulmuş Selim Sultan vardı yanında...Zaten 4 kız gözümüz yollarda onları bekliyorduk ve Selim'i görür görmez nasıl bir ilgi alaka gösterdiysek yavrum Selim kuzusu bi şaşırdı gözlerini kırpmaya başladı ama yok böyle bir tatlılık şuan anlatamıyorum...Maşallah annesi ona bi nazar boncuğu tak!
Ben sarı saçlarımla Selim'in ilgi odağı oldummm sonra bir ara dayanamayıp kalkıp yanına gittim ve o an ilk bakışma ilk elele tutuşmamızı yaşadık zaten:) Ama Sibel'e de söyledim bu oğlan çok canlar yakıcak die direk Bruce Willis gülüşüne sahip kuzu ya!!!:)


Yemekler yenildi, çaylar içildi, sohbetler edildi sonrasında yine bir alışverişe daldık...Calzedoniadaki tüm çorapları tükettik duyurulur:) En son toplu foto çekimi başladı ki bence günün en eğlenceli kısımlarından biriydi çünkü fotoğraf makinalarını Selim'in pusetine koyup karşısına geçip poz verdik...O sırada önümüzden geçenleri de 'aaa', 'yaaa', 'hayıııırr', 'geçmeyiiiin' tarzında bağırmalarla korkutup o sırada orada bi kamera şakası yapıldığını düşünmelerine yol açtık sanırım...Sonra yine yardımsever vatandaşlar imdadımıza koştu da doğru düzgün fotolarımız oldu:)

İşte bir buluşma daha böyle geçtiii...Ben bu kızları acaip sevdim yaa valla artık benden kurtuluşunuz yok haberiniz olsun:)









Sibelin yazısını okumak için tık tık
Elifin yazısını okumak için tık tık
Zetonun yazısını okumak için tık tık
Yeşimin yazısını okumak için tık tık

5 yorum:

touch the sky dedi ki...

ufff siz ikiniz çok tatlısınız Gizzy şekeri ayhh sürekli bi ağzım kulaklarımda sabahtan beri bayılıyorum blog buluşmlarına ve sonraki postlara :))

Gizzy dedi ki...

aynen cnmm okudukça bi keyifleniyorum pazartesi sendromu falan yaşamadım sayenizde:)bu sefer oğluşunla uzak kaldık ama bi dahakine kucağımdan indirmem haberin olsun:)

Yeşim dedi ki...

:) çoook güzel bir gündü benim için de :) ayrıca Selim Sulatn'ın sana bakıp ta çapkın çapkın güldüğü o ana harika :) canım kuzum benim sana sarılabildiğim için çok mutluyum koccaman öpüyorum seniii :)

Elif UYSAL dedi ki...

Harika bir gündü her zamanki gibi:)))Hepiniz 30 senelik dostlarım gibisiniz!!!Çok seviyorum sizi:)

SvGLove dedi ki...

Nasıl tatlısınız siz ya!
Aynı kocaman gülümsemeyi hepimize bulaştırdınız;))

Ben de bırakıyorum master'ı falan geliyorum aranıza;P