17 Kasım 2011 Perşembe

Ajda Pekkan for Twist

Ajda Pekkan for Twist Kış Koleksiyonu tüm Twist mağazalarında görücüye çıktı...Ben de iş çıkışı Gordion'a uğrayıp bakalım neler varmış diye Twist'e gittim...Koleksiyona tek kelime ile bayıldımmmm...Yanları fileli blazer, gri hırka ve militer palto favorilerim...Onun dışında taşlı gömlekler, uzun pantolonlar, yırtık kazaklar, püsküllü yelekler, deri ve taşlı bileklikler koleksiyonun öne çıkan parçaları...Ajda yine tarzını konuşturmuş ve bence şahane bir koleksiyon hazırlamış Twist için...


İşte koleksiyondan parçalar...














5 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

ajda yine yapmis yapacagini diyorum :)

Unknown dedi ki...

Gizzy’ciğim gecemiz gündüzümübz bu lansmanın hazırlıklarıyla geçiyordu ve sonunda sunumunu bu kadar güzel görmek beni çok mutlu etti :) çok büyük bir ilgi ile karşılandı bu koleksiyon, gerçekten harika parçalar var! biz de yakın zamanda sürpriz bir Ajda postu yapıyor olacağız tatlım ilk kez senin blogunda açıklıyorum :P


BeTwin Us

duju dedi ki...

ajda diyorum başkada birşey demiyorum! Harika parçalar, muhakkak gitmek, bakmak, almak lazım :)

http://dujufashion.blogspot.com/

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

görselin durusu baska
kadında bambaska.
nsl da hayat veriyo elbiseye nsl tasıyo.
masallah ya.
ne de olsa kova kadını :)

Unknown dedi ki...

Çok güzeller... Ajda bir başka işte =)


http://eddamy.blogspot.com