29 Kasım 2011 Salı

Metalik ve Kırmızı

Asansör serisinde bir önizleme yaptığım kombinimle karşınızdayım...


Kırmızı ayakkabılarımın yeri bende çok çok ayrıdır çünkü onları alabilmekiçin bir hafta uykusuz kalmıştım resmen:) Bu hikayeyi sanki daha öncede anlattım ama bilmeyenler için tekrar yazıyorum:) İtalyada okurken fırsat  buldukça haftasonları Milano'dan Como'ya kaçıyordum...Gerçekten gezilip görülmesi gereken yerlerden...Ben git git doyamadığım için yine bir haftasonu soluğu Como'da almıştım...Sokaklarda gezerken bir ayakkabıcı ve vitrininde de bu ayakkabıları gördüm...Denedim ama nedense bir basiretim bağlandı almadım...Sonra Milano'ya geri döndüm ve döndüğüm günün akşamı ben de başladı bir telaş...Ya o ayakkabılar satılırsa ya benim olmazlarsa diye...E öyle hadi diyince de gidemiyorum Como'ya okul var derslerim var mecbur haftasonunu beklemem gerekiyor...Neyse haftasonunu güç bela getirtim hemen trenle soluğu yine Como'da ve trenden iner inmez o dükkanda aldım...Neyseki kimse almamış da bu güzelliklerin sahibi ben oldum:) İşte kadınların ayakkabı çılgınlığı böyle bir şey:) Var mı sizin de bu tarz anılarınız?:)






11 yorum:

Adsız dedi ki...

Miss Beautifulll Red Shoes and Feet::) your to me star ten points::))

Missinem dedi ki...

Olmaz mı? blogumda da paylaştım, :)) geçen hafta nr 39'dan 3 tane çizme alabilmek için sabah 6 da uyanıp markafoniye her saniye girmek...

Seda Maç dedi ki...

ay gizyymin bloğunu özlemişim =) çok şirinsin yine asansör çekimleri değişiklik olmuş :D bendede bazı ayakkabılar takıntı yapıyor ne yapıp ne edip alıyorum çok haklısım gizzycim koskocaman öptümmmm

motto dedi ki...

Yine supersin..tisortu cok begendim.
( minik bi oneri,o tisortun altina siyah skinny jean de super olur ,gibi geldi bana)
Saclarini koyulmadin degil mi,isiktan oyle...

begum begum huuu dedi ki...

Benimde almanyada peşinden koştuğum kaşla göz arasında alabildiğim yeşil ayakkabılarım var :) kırmızıyla lame uyumuna bayıldım:)

fashiONözge dedi ki...

hiç unutmam,o sezon birsürü bot almışım,artık demişim bot almak yok :)nasıl yalaaannn heheee:)
guess botları vitrinde gördüm ve resmen yani resmen AŞIK OLDUUMMM,söz de vermişim:)
bak botlar da bunlar,hiçbirşey olmadı yıllardır :)

http://fashionozge.blogspot.com/2011/11/testosteron-yine-oynasalar-yine-giderim.html

neysee ağlayacağım neredeyse,yanımda eşim ve kardeşim var ayyy hala dalga gecerler,vitrinin önünde ağlayacaktın yuhhh diye :))
o an onları almasam varya kesin ağlardım heee :))hahaaaa :)

senin bu ayakkabılar da nasıl güzeeellll,uğraşına değmiş inan güzellikkk :)

Adsız dedi ki...

Gizemmmmcimmmm....

Biliyormusun ilk resmi gördüm saçını kestirdin sandım.Yandan bakmışsınya saçlarının koyu kısmına kadar kestirdin sandım ama bak yakışmış oda hee :)
Canım benim herzamanki gibi çok hoş ve fitsinn

Yasemin dedi ki...

Kesinlikle ugrastigina degmis. Bazen basiretimiz baglaniyor malesef. Sonra pismanliktan oluyoruz. Kirmizi her ayakkabida guzel durmuyor, iddiali bir renk oldugu icin. Bazilarinda basit bile gorunebiliyor. Ben bu ayakkabiyi cok sevdim. Gule gule kullan canim

Unknown dedi ki...

Olmaz mı hiiiç :)) benim de uykusuz kalıp keşke alsaydım diye pişman olduğum ayakkabılarım vardır ertesi sabah alırım soluğu mağazada, bir keresinde İstanbul'da korkunç kar vardı yollar falan kapanmıştı ben istediğim ayakkabının numarası bir tane kalmış diye koşa koşa taksime gitmiştim sokaklarda in cin yoktu, elektrikler kesikti ama mağazaya ulaştım ve ayakkabılarımı aldım :P tatlım bu arada, tshirtün metalik skinnylerle nasıl rock-punk chic olmuş altına bu manalı kırmızı papilerle zamansız bir şıklığa sahip bir outfit olmuş :)) hem çok zevklisin, hem de giydiklerini kusursuz taşıyorsun tatlım :) öperim kocaman ;))


BeTwin Us

SvGLove dedi ki...

Gizzy'cim sanirim en bu hikayeyi biliyorum;) Kendim de yasiyorum bolca;)) Benim de Italya'dan aldigim boyle fiyonklu kirmizi topuklularim var;)
Ya Gizzy'cim topuklu giymek bi kere cok yakisiyor sana. Bir de bu metalik pantolonun en iyi tasiyicilarindansin;)
Opuyorum seni;*

Emrah_Han dedi ki...

Gizem Hanim merhabalar
Topuklu giymek birşeyi onu taşıyabilmek baska birşeyden. Kırmızı ayakkabıyı taşıyabilmek de tarafsız bir olaydır. Gözlerimi alamıyorum....