25 Kasım 2011 Cuma

Bebaroque

An itibari ile yeni bir marka keşfetmiş bulunuyorum...Malum kış geldi çoraplar çıktı meydana...Ben de araştırma yaparken Bebaroque markası ile tanışmış oldum...Bu tanışma iyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum çünkü inanılmaz güzel çoraplar var ve ben hepsi benim olsun istedim bir an...Özel tasarım ürünler olduğu için fiyatları normalin baya bir üstünde ama o kadar güzeller ki insan giymeye kıyamaz resmen...


İlk önce kendi favorimlerim ile başlıyorumm...






Vee diğer modeller...





















Kargosu mevcut ve online alışveriş yapılıyor hemen siteye gitmek isteyenler için tık tık 

12 yorum:

SWL dedi ki...

ayyy bunlar ne kadar güzel gzm ;) tam sanat eseri hepsi.... anında siteye ışınlanıyorum :)

minikkus dedi ki...

uuu beybi arkasındaki püskül olanı sevdim, hemen denemeliyim:)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Fiyatlardan bahsetmemişsin canım. Bir çorabın 200-300 lira olduğunu söylemeye dilin varmamış da olabilir pek tabi. Uzun süredir peşindeyim bu çorapların. Ebay'de falan yakalamaya çalıştım ucuza ama ıııhhh nafile:(

GüzelGül dedi ki...

benimde hosuma gitti ama ufak bir DIY ile bunlara benzeyen coraplar yapabiliriz :)

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

alice dedi ki...

çorap olunca dayanamıyorum ama çok güzeller =)

MaceraperesT dedi ki...

off hakkatten yaa hepsi bizim olsun:)

begum begum huuu dedi ki...

yaaa bunlar çorap değil birer sanat eseri, başyapıt... Giymeye kıyılmayacak gibi... Nasıl bir işçiliktir o öyle...

cincinsfikirli dedi ki...

o mor kurdeleli olana bittim ama o paraları asla vermem, bu DIY projesi demektir:))))

http://cincinsfikirli.blogspot.com/2011/11/moda-bloggerlariindan-is-yeri-giyimine.html

yorumunu görüşünü rica ederim...sevgiler..

Adsız dedi ki...

ya nerden buldun bunları hepsi süper ya :)

Lila Moonlight dedi ki...

Cidden cok ozel bu coraplar, nasil muhafaza edilir, kacmalari nasil engellenir bilemem ama giydinmi acayip goz alir kesin : )

Lila Moonlight dedi ki...

Cidden cok ozel bu coraplar, nasil muhafaza edilir, kacmalari nasil engellenir bilemem ama giydinmi acayip goz alir kesin : )

SvGLove dedi ki...

Gizzy'cim bizim gibi kis aylarini corap ve taytlarla gecirenlere yeni corap siteleri bulmak nasil mutluluk veriyor di mi;) Ben de paylasayim bulduklarimi;)
Bunlar harika harika! Alamayacagima gore bazilarindan ilham alabilirim;)