18 Aralık 2012 Salı

Gizzzy Instagram

Bir instagram hastalığıdır gidiyor:) Ben tam bir fanatik olmuş durumdayım içimdeki paylaşma isteğini karşılayan yegane program kendisi...Hem çok pratik hem de çok eğlenceli...Birbirinden farklı fotoğraflara bakmak tanıdığım sevdiğim insanların paylaşımlarını izlemek bana büyük keyif veriyor o yüzden sosyal medya içerisinde en aktif olduğum yer orası tabi...Bazıları blogumu ihmal ettiğimi söylüyor onlara hak vermemek elde değil ama inanın elimden gelen çabayı gösteriyorum hala umudum var eski performansımı yakalamaya yönelik:) Ama gün gün Gizzzy napıomuş diyenleriniz olursa diye instagramı internetten de takip edebilirsiniz haberini veriyim...Aslında bu bayadır var ama ben işte ancak duyurusunu yapabildim:)

İşte buradan benim instagram sayfama ulaşabilirsiniz...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

giz fotoları mı büyük koyuyorsun postlara bi değişiklik var ama sayfaya sığmıyorlar eski hali daha mı iyiydi sanki?

Gizzy dedi ki...

evt sayfa düzeninde ayar değişikliği oldu ama olmadı böyle haftasonu düzelticem ben:)

Gül dedi ki...

Mrb gizz uzun süredir takip ediyorum seni bloğun ilk zamanlarındaki gizzy ile şimdiki gizzy arasında çok fark fiziksel olarak inanılmaz güzelleşmişsin bacakların çok incelmiş çok güzel olmuş özellikle bacaklar için yaptığın bir egzersiz var mıöğrenmek istedim birde hafta kaç gün spor yapıyorsun tşkler.Gül..

Gizzy dedi ki...

Gülcümm merhaba:) cnmm çook teşekkür ederimmm evet baya bir kilo verdim saçlar sarıdan orjinal rengine döndü falan değişiklik çok:) bacaklarım için özel bir egzersiz yapmadım tatlım ama diyet sırasında sürekli yürüyüş yaptım o sanırım bacaklarımın sıkılaşmasını sağladı...ben uzun seneler basket oynadığım için şanslıyım spor yapmaya başladığım an vücudum hemen toparlanıyor haftada 3-4 gün spor yapmaya çalışıyorum 1 saat kadar sürüyor sporum genelde hızlı ve eğimli yürüyüş yapıyorum

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

sverek takipteyiz. instagram sağolsun zaten işimiz cok kolaylastı:)