6 Aralık 2012 Perşembe

Özgürlük Anıtı ve Brooklyn Köprüsü

11 Eylül Anıt Park'ından sonra Brooklyn Köprüsü'ne doğru gidelim dedik...Yol üstünde Özgürlük Anıtı'nı da uzaktan da olsa gördük...Hava o sırada o kadar rüzgarlıydı ki fotoğraflarda hep saç baş birbirine girmiş durumda:) Zaten biz New York'tan ayrıldıktan bir gün sonra da şehri sular seller götürüp elektrik kesintileri oldu...Haberlerde nasıl gösterip anlattılarsa Amerika'da New York'ta olduğumuzu bilen herkes bizi merak etmiş ama neyseki biz bir gün ile paçayı kurtardık yoksa New York'ta mahsur kalabilirdik:)
Aslında köprüden karşıya geçip New York'un panaromik görüntüsünü fotoğraflamak istiyorduk ama sisli ve rüzgarlı havada hiç bir anlamı olmayacağını düşünüp sadece Brooklyn köprüsünün yakınındaki küçük dinlenme yerine gittik...Buradaki ahşap şezlonglara ben bayıldım tabi ki...Güneşli havalarda orda amaçsızca yat uyu yani mis gibi:)

























6 yorum:

darkolivee dedi ki...

sana bakmaktan başka bi yere bakamadım kii, pozitif enerjine ve tabiki botlarına hasta oldum :)

semforever dedi ki...

her zamanki gibi harikasın cnm :D

semforever-semforever.blogspot.com

Droplet dedi ki...

Fotolar bir harika!

grfkdsng dedi ki...

gizem insanı imrendiren görüntüler bunlar. yapma bunu yapma bunu:) sonra işe gitmek istenmıyor ınsan baktıkça sana:) hepsı bırbırınden guzel:)))

Modamla dedi ki...

devasa fotoğraflarla orada gibi hissettim kendimi, ne güzel :)

sende çok hoş çıkmışsın. Hep böyle olsun fotolar :)

Moda Kuşu dedi ki...

Gezmek tozmak gibisi var mı! Bütün pozitif enerjini aldım tatlım :) çok öpüyorum :*