18 Aralık 2012 Salı

Haftasonu

Günler ne çabuk geçiyor ben yetişemiyorum bu aralar...İki hafta şıp diye geçmiş ben sanki bir önceki haftasonu daha iki gün önceymiş gibi hissediyorum:) Sanırım işlerimin yoğunluğundan beynim haftaiçlerini saymıyor zaten haftasonu dediğin iki gün göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor...

Gelelim geçen haftasonuna...Yani bu değil bir önceki:)
İstanbul'dan çok şeker iki misafirim vardı...Tanırsınız bilirsiniz okursunuz kesin Hürriyet yazarlarından Onur Baştürk ve onun arkadaşı İsmail Polat haftasonu için Ankara'ya gelmişlerdi...Onur Ankara'yı gezip mekanlar ile ilgili bir yazı hazırlayacaktı (16 Aralık'taki yazısını okuyabilirsiniz)...Biz de onu mümkün olduğunca gezdirip tozdurduk...Eğlendirebildiysek ne mutlu bana:)Ben şahsen ikisini de acaip sevdim çok tatlı çok şeker insanlar...Eğlenmeyi bildikleri gibi etraflarındaki insanlara da pozitif enerjilerini bulaştırıyorlar...O yüzden haftasonu bol kahkahalı ve çok eğlenceli geçti benim için...Tekrardan gelsinler yine gezelim:)

Ben haftasonu için deri pantolon, kuru kafalı kazak ve zımbalı Jeffrey Campbell botlarımı giymeyi tercih ettim...Yüksek topuklu olmasına rağmen bu kadar rahat bir ayakkabı olamaz...Arabayı bile çok rahat bir şekilde kullanıyorum düşünün:)










Ve misafirlerimle ben:)
Onur'un yazısına buradan ulaşabilirsiniz...


5 yorum:

alışveriş dedi ki...

gayet iyiymiş fotolar

Lapy dedi ki...

J.C çok güzelll sana da çok yakımış.Bende çok istiyorum ama zımbasız,sade olanlarından :)

individuelle dedi ki...

güzel ve cool görünüyorsun :)

chunlibeauty dedi ki...

papilerde gözüm kaldı :D yine harikasın canımm!

Ciiden dedi ki...

Sana sacını acmak daha cok yakıo Gizemcim bu kombini cook yakıstırdım sana! :)
Çiğdem