23 Mart 2010 Salı

Cumartesi günü ne yaptımm

Evett istanbul seyahatimin ikinci günü olan cumartesi neler yaptım onları yazıcam şimdiii:)
sabah 10 gibi güne başladık, bizimkilerle soluğu galata kulesinde aldık...ne zamandır oraya gitmek istiyorduk ve benim galata kulesine ilk gidişim o yüzden her tarafa meraklı gözlerle baktım...
Öncelikle kulenin dibindeki adını şuan hatırlayamadığım bir yerde kahvaltımızı yaptık...Sucuklu tostlarımızı beklerken babamla ben anneme poz veriyorduk:)

Kahvaltı sonrası artık kuleye çıkmaya hazırımmm:)

Kuleye çıktıktan sonra gerçekten İstanbul kanatlarımın altında gibiydi ve Hazerfen Ahmet Çelebi gibi ben de uçmak istedim bi an:) ama onun yerine sadece fotoğraf çektirmekle yetindim...

Kulenin etrafındaki turumuz bittikten sonra aşağı inip bir de çveredeki dükkanları gezelim dedik...benim zaten kafamda iki yer vardı gitmek istediğim...Lastik Pabuç ve ParisTexas...Lastik Pabuçta hoşuma giden bir şey olmadı ama ParisTexas çok güzeldiii...Özellikle elbise modelleri çok şıktı ve el yapımı ayakkabılardan birkaçını çok beğendim...Bir de Lalay diye bir dükkana girdik orda da bornoz, havlu gibi şeyler satılıyordu ordan da evimiz için nar şeklinde sehpa aksesuarı aldık:)dükkanın içi rengarenk ve çok güzeldi hemen resim çektirdim tabiki:)

Daha sonra çevrede gezinirken ben ascık yorulup bir kapı eşiğine oturuverdim:)
Son olarak annemle kule pozu verip Galata kulesine yaptığımız geziyi bitirdik...Bu arada sabah 11 gibi başlayan gezimiz 1e doğru bitti...11de etrafta tek tük insanlar varken öğlen birdeki kalabalık baya bi fazlaydı:)

Galata kulesinden sonraki durağımız Pierre Loti!!!:)annem profesyonel olarak resim yaptığı için Pierre Loti'yi çok merak ediyoduk ama ne yalan söyliyim beklediğimiz gibi bulmadık burasını...Bi kere gidiş yolunda Eyüpten geçerken ne yazıkki kendimizi İstanbulda değilde Arabistanda ya da İran da sandık sonrasında da Pierre Loti de daha çok sanatsal mekan beklerken sadece bir çay bahçesi olduğunu gördük...Napalım biz de çayımızı içtik resimlerimizi çektik ve geri döndük:)

Pierre Lotiden sonra Kanyona gittik orada canım arkadaşım Duygu ile buluşup kahve içtim birazcık da Kanyonu gezdim orada çok güzel aksesuarlar tasarlayan bir yer keşfettim ve tabiki bi şeyler aldım (aldıklarımı başka bir yazımda göstereceğim:)) sonrasında da Taksime geçtimmm...Orda da arkadaşlarımla buluşup önce bir Terkos pasajını talan ettimmm ve İstiklaldeki MidPointte akşam yemeğimizi yedik sonrasında da Asmalımescitte Hardal die bir yere gidip narlı mojitolarımızı içtik...Oradan da Jolly Joker Balansta Kolpa'yı dinleyip dans ettik:)

Gecenin finali bambideki ıslak hamburgerlerle oldu...Ne zamandır merak ediyordum ıslak hamburger nası bi şey die en sonunda yemiş oldum ama açık söyliyim Ankara'nın Aspavası daha güüzeeelll:):):) böylelikle sabah 10da başlayan cumartesi günüm gece 3 buçuk gibi sonlandı baya yorguun ama süper güzel bi gün geçirdiğim için çook mutluydum:):):)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım oo sende baya bi gezmişsin:) Bende Pierre Lotiye gidemedik diye üzülüyodum sayende gördüm bi kısmını:)

Gizzy dedi ki...

Canım havayı güzel bulunca gezdik baya:)hayatım çok bi şey yoktu görülecek ama manzara çok güzeldi:)

Unknown dedi ki...

ne yazıkki fena otaraflar, açıkcası istanbulda dogup büyümüş biri olarak 2den fazla gitmedim oraya. Manzaraya söz yok tabi:)

Bambi ankara da yok mu ya:)

Gizzy dedi ki...

cnm ankaranın aspavaları meşhurdur bi gün gelirsen kesin git...gayet salaş ama gece çıktıktan soora insanın karnı acıkıo her saat gidebilirsin aspavalara:)bambi var mı bilemedim yok sanırım yaa ya da ben bilmiyorum...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Galata'ya gıdesım geldı aklıma düşürdün canım:)en kısa zamanda plan yapayım bende gezeyım cok severım o mekanı.sevgıler mucukss

Gizzy dedi ki...

Tülincim hem havalarda güzelleşti kesin bi Galata Turu yap orda çayını içerken de kulaklarımı çınlatırsın:)

ayşe dedi ki...

gizem bu yazıyı nezaman yazdığını bilmiyorum ama söylediklerinin bi kaç kelimesi hiç hoşuma gitmedi.. pierre lotti hiç umduğun gibi olmamış olabilir ama orayı arabistana irana benzetmen hiç hoş değil.. bunu oradaki kapalı insanları gördüğün için mi söledin bilmiyorum ama şahsen ben öyle algıladım.. eğer öyleyse ayıp etmiş olursun.. umarım yanlış anlamışımdır