16 Şubat 2011 Çarşamba

Kağıttan Elbiseler

Kağıttan elbiseler yapan tasarımcılardan birini daha keşfetmiş bulunuyorum...Hayır ne işine yarayacak bu kağıttan elbiseler diye soranınız olabilir ama ben onlara bakarken kağıttan olduklarını unutuyorum sanki kalın bir kumaştan yapılmışlar gibime geliyor...Ayrıca Alexandra Zaharova tasarımı bu elbiselerin kağıttan olduğunu bilmesem direk uzaktan hayatta da anlamazdım o da ayrı bir konu:)
Özellikle bu modeller hem siyah-beyaz olmaları hem de aralardaki küçük siyah fiyonklarla süslenmiş olmaları açısından benim direk sempatimi kazanmış durumdalar...Yani bunlar kağıttan değil de sert kalın bir kumaştan yapılsalar ki yapılabilir ben direk alırdım kendime:) Tek sorun ayakta duracağım kokteyl tarzı bir yere giyebilirdim o kadar:)







2 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

"Disposable" dedikleri bu olsa gerek:)Kullan,at:)Harika tasarımlar,aslında telalı kumaşla sert formda dikile bilinir dediğin gibi:)Ama tüm gece ayakta durmalısın:))

Adsız dedi ki...

aman hayatta istemem kalsın xD yagmura yakalanmak gercek kgıt değiller galiba ama