25 Şubat 2011 Cuma

Yeni tütü eteğimmm

Dün yine ayrı kaldık...Çünkü ben günübirlik iş için İstanbul yaptım geldimmm...Sabah uçak 1 saat rötarlı kalkınca zaten iki saat için gittiğim seminere geç kaldım ama neyseki onlar da geç başlamışlardı da çok fazla bir şey kaçırmadım...Öğlen seminerin bitmesiyle baktım ki 1-2 saat boşum var dönüş uçağına kadar tabi hemen fırsattan istifade Nişantaşı'na attım kendimi...1-1 buçuk saatte kendime 2 ayakkabı 2 küpe alarak kısa alışveriş turumu tamamladım...Kalbimin yarısını nr:39da diğer yarısını da Casette Butikte bıraktım...Sanırım iki ayakkabının nerelerden alındığını tahmin edersiniz:)





Bu arada Nr:39'un yeni sezon ayakkabılarına bayıldımmmm!!!Bir iki hafta içinde online satışı da başlayacakmış İstanbuldaki şanslılar Nişantaşı şubesine gidin bakın derim biz Ankaralılar da artık online alıcas:)



Ve yeni tütü eteğimle ben karşınızdayımmmm:) Diosunuz ya bu etekler senin için icad edilmiş diye sanırım gerçekten öyle gördüm mü dayanamıyorum alıyorum kendime hemen bir tane:) Bu eteğe de Çilek Butiğin tatlı sahibesi Esra sayesinde sahibim:) Olaylar şöyle gelişti ben bu haftabaşında bakiyim Çilek butiğe yeni yeni neler gelmiş diye Esra'nın bloguna bakıyordum ki bu bebek pembesi tütü eteği gördüm tabi anında Esra'ya mail attım canım bu eteği bana ayırır mısın ben yarın gelip alıcam diye o da saolsun beni kırmadı ayırdı bana bir tane...Ertesi gün ben tüm gün toplantıda olunca gidemedim tabi öğle arasında...İşyerindekilere de yakındım bir sürü şu denetim yüzünden eteğimi alamadım diye:) Neyse akşam koştur koştur yetiştim kapanmadan, annem diyo ki nolcak nası olsa ayırmış yarın alırsın die ben olmazz bu akşam almalıyım diye hırs yaptım...İşte böyle de bir huyum var bi şeyi kafama takınca yapmadan rahat edemiyorum neyseki eteğime kavuştum en sonunda...


Bu arada nasıl bir etek aldığımı bilmeyen annem de gidip siyahını almış peki buna ne dersiniz:) Kızının zevkini bilen anne gibisi yok gerçekten bir anda iki tane tütü eteğim daha olduu:)


Hırka: Promod
T-Shirt: Zara
Çorap: Miss Sixty
Tozluk: İtalyadan
Çizme: Lovely Shoes

30 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Yerim ben senin tütünüüü!!!Harika kombin olmuş,renklere bayıldım:)Annene bayılıyorum ayrıca biliyorsun,öp yanaklarından benim için:)))Ayakkabıları merakla bekliyorum kuzucuğum:))

KELEBEK dedi ki...

ya artık benim ankaraya geldiğimde senin o yanaklarını sıkıştıra sıkıştıra sevmem şart oldu :) martın ikisinde geliyorum altısına kadarda ankaradayım umarım görüşebiliriz :) severim ben senin tütü eteğini çok yakışmış çok tatlı olmuşsun demekten yoruldum sana pamuk şekerim :)

xcelis dedi ki...

Amanda aman hanimi de benim gizemim nasul da güsel olmuşşş hayırlı olsun canım yeni eteğin tüylülerini çıkarsan tam balerinsin yani =) Öpomm canım iyi haftasonları

fashion house by zeto dedi ki...

Ayy minnoşum balerinler gibi olmuş yaa yerim ben seni çok ama çok yakışmış bu pembe tütü sana:) Hayatım yaa İstanbulda gittin demek ohh ii gelmiştir şöle boğaz havası:) Canım mart gelsin bi Duygunun yanına gidiyoruz ona göre:)) Çook öptüm minnoşum seni:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Gizzycim hırka şirin, etek ondan şirin, bot hepsinden şirin :)Çok şeker olmuşsun sen :) Güle güle kullan tatlım yenilerini...

CMOS dedi ki...

bayıldım gizzy tonu muhteşem=)

Adsız dedi ki...

Bu etekler sana inanılmaz yakışıyor ya ben de çok seviyorum ama sanki kısa gibi geliyo bana okulum da bunları giymek için pek müsait değil ondan giyemiyorum pek senin resimlerine bakarak gideriyorum tütü etek özlemimi:)))

Moda Tutkusu dedi ki...

Çok tatlısınnn:) Renklerde içimi açtı:)

gzd dedi ki...

aynısının mor renginden de ben aldım çok tatlılar,bayılıyorum bu tütülere :) seninkinin rengide çok tatlıymış perikızı gibi olmuşsun tatlım :)

Adsız dedi ki...

tatlım kaç kilo verdin sen böyle,super gorunuyorsun.

ÇİLEKKK... dedi ki...

Gizzy tatlım etek çok yakışmış, hırkanı da çok sevdim kombinini de çokk beğendim:)) güle güle giy tatlım..

Adsız dedi ki...

nazar değmesin, maşallah :)

derya dedi ki...

cnm etege byıldm kaç bedn aldn acaba tam bedenımımı alım bende :) tütü güzeli seçtm senı :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

hergün güzelsin ama bugün başka bi tatlı görünüyosun sen yaaa:) tütü maşşallah diyesim geldi!:)

...ebru... dedi ki...

canım çok tatlısın :) nazar değmesin maşallah gizzyme:))

Adsız dedi ki...

bir bayan tütü eteği anca bu kadar güzel taşıyabilir.... beybii ne tatlı şeker olmuşsun sen öyle yiyesim geldi yanacıklarını,:):) güle güle kullan, hayırlı olsun.. bu arada hediye çekilişinde bu tütü eteklerden de koyar mısın??=)

Adsız dedi ki...

bu arada biliyorum hep söylüyorum ama doğru yani napim:) : çoook güzelsinnn!

pelooooo dedi ki...

çok şirin olmuşsun süper gözüküyosunn etek ve hırka tam benlik.

öslem dedi ki...

bir insan hem çok tatlı hemde çok rahat olabiliyormuş demekki :D

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Gizzycim eteğin çok tatlı çok sevdim :) Bi şey sorucam, nasıl giyiyorsun? Çünkü ben hiç rahat edemiyorum, İstanbul çok rüzgarlı, çok açılıyor bu etekler :( Nasıl giyebilirim bir yöntemin var mı?

JuLieT dedi ki...

Günlerdir yaptığım yorumlar çıkmıyor :( Sanırım sorun ben de :S
İnşallah düzelmiştir sorun..
Yine çok tatlı olmuşsun canım,yeni eteğin çok güzel :)

Rendastyle dedi ki...

ben bukadar şirine bi kız tanımadım :) eteğin çook müthiş 40bin kere maşşşallah sana şekerparem =)

DERYA dedi ki...

bayıldım eteğinize, çok güzel!
Derya
http://modaderyasi.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

etegine bayildimmmmmmmmm
ayrica ne kadar tatli cikmissin
fotograflarda !!!
cok güzel olmussun =)

PD dedi ki...

etek gerçekten çok tatlı, çok da yakışmış :)

Adsız dedi ki...

ama neden yorumlarımıza cevap vermiyorsuuun??? :((

Gizzy dedi ki...

Elifcimmm gel beraber yiyelim bunları yaaa:)cnm iletirim akşam eve gidince hatta senin yerine öperim ben:)

Kelebekcimmm tabiki de görüşelimmm kaç gün burdasın görüşmessek olmaz hem o sırada sıkarsın sen benim yanaklarımı:) sen bir mail at bana ordan haberleşelim tatlımm:)

xceliscimmm öyle pamuk şeker oldum ben bu eteği giyince o yüzden pek bi sevdim çok saol tatlımmm:)

Minnoşummm kulaklarını çok çınlattım orda:) havalar kötü cnm mart gelsin seni kapıp götürücem ben Duyguya:)öpüyorum kocaman tatlımmm

Didoşçummm sen hepsinden şirinsin asıl:) çok saol cnm benimmm

CMOScum gördüğümde ben de aynı tepkiyi verdim cnm çook saol:)

Fashionable Princesscım cnm aslında çok kısa diil altına kalın çoraplarla giyebilirsin ama rahat edemem diosan haftasonları giy yada dediğin gibi ben nasılsa sürekli giyiyorum:)

Moda tutkusuuu cnm çççok teşekkür ederimm:)

Miss topinyas ben de şimdi mor tütü arıyorum sen nerden aldın? Onu da alınca rahatlıcam tüm renkler olmuş olucak nerdeyse:):):)çok saol cnmm

Gizzy dedi ki...

Toplamda 3 kilo verdim cnm çok saol!:)

Esracımmm sayende canım benimmm asıl ben çok teşekkür ederim:)

Esincimmm cnm benim yaa sayende bana nazar değmez öpüyorum senii!:)

Deryacım eteğim 38 beden tatlım medium tam oldu bana:)tütü güzeli oldum demek çook teşekkür ederimm:)


Cansucummm canımsın!çok saol tatlımmm:)

Ebrucummm çok saol cnm benimmm abla kardeş beni çok şımartıosunuz siz:)

Sedacımmm çok teşekkür ederim cnm benim:) cnm çekiliş yaparsam koyarım tabi bir tane madem bu kadar sevilio bu etekler:)

pelocummm zevklerimiz aynı o zaman seninle:) çok saol cnmm

Öslemcimm eğer öyle gözüküyosam ne mutlu bana çünkü bi şeyler giyerken hep bu şekilde olsun istiyorum ben:)

Marjocumm cnm ztn üstüme uzun paltomu giyiyorum kapalı alanda açılma derdi yok bir de çoraplarım hep çok kalın oluo tayt gibi açılsa bile bi sıkıntı yaratmaz sen de bu şekilde giyebilirsin tatlımm:)

JulieTcimmm bloggerda bir problem var sanırım bugün de ben kendi blogumu hiiç açamadım ama bu güzel yorumun çıktı:)

Gizzy dedi ki...

İpeğimmmm asıl sensin şirine yaa yerim ben senii çok saol tatlişkommm:)

Deryacımm çok teşekkür ederimm:)

Want more fashioncum çok teşekkürler:)

P. bu tarz eteklere bayılıyorum giymeden duramıyorum yakışıosa çifte mutluluk benim için:)çok saol cnmm

Sedacım blogspotta bir sorun var bloguma erişemiyorum o yüzden yoksa geç de olsa yorumlarınıza her zaman cevap veriyorum tatlım:)

Adsız dedi ki...

:) tşkler... o zaman merakla ve heyecanla bekliyoruz çekilişini..:)
tabii şu şirkettekiler tüm işi senin üstünden alana kadar...:)