21 Şubat 2011 Pazartesi

Renda Style Mim :)

Şekerlerin şekeri İpek beni mimlemişşş tabi ben bu aralar blogosferden biraz kopuk olduğumdan farketmemişim tatlişkom bana mesaj yolladı da öyle haberim olduuu:)

Hemen soruların cevaplarına geçiyorummmm:)

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?

Otoparka indiğimde kendi arabam yerine yepyeni bir Porschenin duruyor olması:)



2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?


Topuklu ayakkabı ve Hello Kittyli herhangi bir şey


3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Tatlı olan herhangi bi şey (gerçi bu aralar baya iradeliyim bu konuda ama normalde hiç acımam direk yerim yutarım:)



4.Uğurun var mı, uğurun?
Kendim uğurluyumdur ama bir de dövmem diyebilirim sanırım:)


5.Kendine en yakıştırdığın renk?

Kırmızı ve mor


6.En sevdiğin takın?

Annemle babamın aldığı bir küpe kolye takımım var o


7.Takıntın?

Çok takıntılıyım ki ben dermişim:) İlk aklıma gelen simetri...


8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?


New York!!!


9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım..


Çok var araba kullanırken mütamadiyen şarkı söylerim o yüzden tek şarkı yazamam şimdi...


10.Solunda ne var?


Renkli kaktüslerimmm:)


Mim için çok teşekkürler tatlımmmm öpüyorum senii:)

Hiç yorum yok: