14 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun!!!

Bugün Sevgililer Günü!!! Gerçi kutlamalar haftasonundan başlamıştı her yerde sevgililer için özel programlar, yemekler ve bir sürü başka aktivite vardı ama ben hepinizin Sevgililer Günü'nü tam gününde kutlamak istedim:) Umarım sevgilisi olanlar çok çok daha mutlu olurlar, sevgilisi olmayanlar da çok çok mutlu olacakları birine eeennn kısa zamanda rastlarlar:)


Bu arada dün akşam Sedacım bana bir mail yollamış, bana Sevgililer Günü hediyesi olarak yeni bir tane header yapmış:) Beni akşam akşam nası mutlu etti bu güzel jesti!!!Çok çok teşekkür ederim tatlımmm bugünün şerefine ben de headerımı değiştirdim:) Ellerine sağlık:) Bu arada yazmayı unutmuşum Sedanın blogu için tık tık

Tüm günleriniz sevgi dolu olsuuunnn:)

6 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Bayıldım header'ınaaa:))Süper olmuş:))Sevgililer günün kutlu olsun hayatım:))

giss dedi ki...

offf şu 14 şubatı hiç sevmedim hele bu sene hiç sevmiyorum takvimden çıkartsınlar bu günnüü çok karamsar oldum ama napıyımm :(

cicibebe dedi ki...

aaamin canım :)
ben de çok begendim headerını, güle güle kullan :))

Adsız dedi ki...

benim de adım seda bende silgisayarcıyımm:):)
birşeye ihtiyacın olursa haber ver gizzyyy;)
senin de mevlid kandilin mübarek olsun.. öptümm çookk...

Modaliza dedi ki...

evet cok güzel olmuşş yaaa byıldım...

denız dedi ki...

headerı sevmedım.sen guzel bı kadınsın,cık olmamıs. amajest guzel yapan kısının ellerinesaglık..ama bence degıstırmelısın..