7 Haziran 2010 Pazartesi


10 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

Çok sevıyorum böyle bol pantolonları... tam benim tarzım!! dar pantolonları pek tercih etmiyorum daralıyorum :)
günlük hayatımda bol tercih ediyorum... çok begendım çok tatlısın içim açılıyo sana bakınca şirinem :)

gunesyuksel dedi ki...

çöpmadam süper gercekten.. pantalonu da bgendim.. kınayı görmek için sabırsızlanıyorum aasıl.. yrn ki postu beklıcem artık:) ÖPÜYORUM bebikimmmm

fashion house by zeto dedi ki...

Hayatım pantolununa bayıldım süper güzel bol bol ohh ne rahattır o şimdi:) Canım çantada çok güzel ben kaçırmıştım neyse artık bi dahaki satışa çook öptüm tatlımm:)

ChunLi Beauty dedi ki...

çok tatlı oLmu$sunnnnnn fıstık!! babetLerine bayıLdım :D çantada harika :D

Gizzy dedi ki...

MyPrincesss asıl benim içim açılıo senin bu tatlı yorumlarını okudukça:)kesinlikle bol pantalon gibisi yok tatlımmm...

Kuzuuu kına resimleri yarınnn:)bak bi sürü şey öğrendim cuma gecesi... senin kınan için tüyolarım var:)öptüm kocamannn

Hayatımmm bi dahakine ben sana haber veririm alırsın renk renk:)mucksss

Chunlicimmm çok saol canım benimmm!!!öpüldün kocamannn

My Makeup Story dedi ki...

gizzycim bloguma bende var diye yorum bıraktın ya bana bu akşam giyindiğin tül etek modellerini atabilirmisin mailime?
etek fikrinin içime sinmesi için giyinmiş birinin üzerinde görmem lazım çünkü:))
mailini bekliyorum hayatım..

Gizzy dedi ki...

My Makeup Storycimmm mailini yolladım sınav çıkışında bakarsın tatlım:)

.ankara düşleri. dedi ki...

gizzycim gene içimi açtın valla :)
çöpmadam çantalarından ben de istiyorum bi tane inşallah alıcam bi dahaki sefere :))
güle güle kullan canım:))

Gizzy dedi ki...

çok saol tatlımmm!!!
ben blogumdan duyururum böylelikle bi dahakine kaçırmassın tatlımmm:)mucksss

Modafobik dedi ki...

Yuws çok beğendim tişörtü, saçlarınla çok hoş olmuş =)