14 Haziran 2010 Pazartesi

Saturday night with my girlzzz:)

Cumartesi gecesi kız kıza eğlenmenin tadını çıkardık...Önce Nily, ben ve Zetom Casita'da triolarımızı yedik, dedikodu yaptık, güldük ardından da Duygucuğumun da bize katılması ile cumartesi gecesi kadrosu tamamlandı...Gecenin bi kısmı resim çekilerek geçti ve bence en eğlenceli kısmı da buydu zaten...2li 3li tekli kombinasyonlarla bi sürü resim çektik:)Bu arada topuklularla poz vermenin zorluklarını da yaşamadık diil ama onlar kamera arkası görüntülerde:)




Bu arada kız kıza eğlenmeyi ne kadar özlediğimi farkettim...Kızlarr yine yapalım yine yapalımmm:)
Zetom ve ben ikimiz de tesadüf eseri yırtık taytlarımızı giyip gelince bunu yanyana poz verip belgelemek istedik:)



Zetomun kombini süperdiii özellikle üstünde kocaman LOVE yazan payetli düşük omuz bluzuna BAYILDIMMM!!!



Ben de kombinimi siyah ağırlıklı seçip kolye ve ayakkabılarımla renk kattım:) Bu arada saçlarımı da boyattım ve biraz daha sarışın oldumm platine doğru yol almaktayım hadi hayırlısı:)




Ve son olarak iki bloggerdan tatlı izleyicilerine kocaman öpücükler:)





Zetom da gün içinde cumartesi gecesi ile ilgili bir post hazırlayacaktır onun sayfasından bir de onun tatlı dilinden okuyun olur mu?

21 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Hayatımmm çoook güzel olmuş bu post bayıldım:) Sen de çok güzeldin canım benimm.Yapalım gene hayatım özlemişim ben bi zaten ama mümkünse ben topuksuz katılıyım:)) Yoksa araba da gene ayaklarım havaya dikilir ona göre:)))

Gizzy dedi ki...

Yapalımm cnm benimmm sen converselerini giy gel hayatımmm kıyamam ben sana:)

Zeynep dedi ki...

süpersiniz! :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Bayıldım harikasınız kızlarrrrrrr neresi bu mekan bakıyım:) Bende gelıcem bıdahakine :P

Gizzy dedi ki...

Zeynepcimmm çok saol tatlımmm!!!

MyPrincess burası Sheratonın alt katındaki copper club:)gel hayatımmm bi dahakine seni de bekleris:)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuşsunuz hepiniz de. Süper fotolar

gunesyuksel dedi ki...

wuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... yolda görsem dayanamaz laf atardım size.. :)

//SECHHILL\\ dedi ki...

taytlar yıkılıyoooorr =))

Matissera dedi ki...

Saç rengin çok güzel olmuş, 4 güzel kız birarada harika görünüyorsunuz :)

Unknown dedi ki...

ya cnm ayakkabıların çok hoşuma gitti. markasını öğrenebilirmiyim acaba

Gizzy dedi ki...

Lucycimmm kızlar adına teşekkür ederimmm:)

Güneşcimmm saol tatlımmm:)bi dahakine seni de bekleris;)

Sechhillcimmm çok teşekkürler tatlımmm zetomla ben de taytlarımızı çok seviyorus:)

Matisseracımm bana azıcık beyaz gibi gelio ama alışırım bi süre soora:)çok saol tatlımmm

Modacı cnm ben bu ayakkabılarımı ebayden aldım daha öncede sordular ama çok önceden aldığım için satıcının bilgileri silinmiş tatlımm:(

Nasilgiysem dedi ki...

Demin Zeto' nun bloğunda gördüm, çok kıskandım valla, çok eğlenmişsiniz, ne güzel :)
bu arada ben kolyeni çok çok beğendim..

Adsız dedi ki...

meraba ben merve ankarada oturuyorum ve çok yakınımın füğünü var ve ben ucuza gece elbisesi arıyorum yardımcı olur musun? teşekkür ederim:D

Gizzy dedi ki...

Lydiacımm bi dahaki eğlencemize seni de bekleriz tatlımm biz biraraya gelince eğlence kaçınılmaz oluyor:)kolyemi paristan almıştım tatlımmm rengine vurulup çok saol cnmm

Mervecim bana gizemipek@gmail.com adresinden mail yollarsan ordan haberleşebiliris senin tercihine uygun elbise modellerine bakabilirim...

Adsız dedi ki...

gizy bebeğim papilerin süpeeeeeeeeer! nerden aldığını öğrenebilirmiyim_ilginç topuklu ayakkabı arayışındayım nerelere bakmamaı tavsiye edersin??lütfen cvp wer çok öptüm NİL

Gizzy dedi ki...

Nilcimmm papilerimi ebayden almıştım tatlımmm ama çok önceden aldığım için satıcı bilgilerini bilmiyorum...ama ilginç topuklu ayakkabı için ebay cennet bu aralar işlerimden dolayı pek bakamıyorum ama bulursam sana haber veririm sen bana bi mail at mail adresini ögrenmiş olurum:)

Yasemin Asli Canbolat dedi ki...

Kombin harika olmus, özellikle ayakkabilarini cok begendim :)

chunlibeauty dedi ki...

resimlerde ilk dikkatimi çeken saçların olmuştu Allah Allah daha sarı olmuş sanki diye düşünürken boyattıgını okudum :D cok güzel olmuş canım cok yakışmış güle güle kullan :D
Simdi gelelim yorumlara :D iki fıstık tayt giyinmiş bende burda hayran hayran bakınıyorum :) bayıldım özelliklede taytın altına giydiğiniz ayakkabılar çok güzel bir hava katmış.. Nazar degmesin size

Did Dans La Mode dedi ki...

Süüpppersiniz öperim ikinizi de mucxx :)
Buarada gizzycim saçların muhteşem olmuş tatlım bence bu açık tonda devam et sen herkese yakışmaz çünkü :)

Gizzy dedi ki...

Yasemin Aslıcımmm çok saol cnm!!!Ayakkabılarım benim de en sevdiklerimden biri:)

Chunlicimmm yaa sen ne tatlısın!!!çok teşekkürler fıstık öpüldün kocaman

Didoşşş bi dahakine sen de katıl bizeee!!!Cnm benimmm bana açık geldi ama herkes çok beğendi ben de daha çabuk alışıyorum sanırım:)çok saol cnm benimmm

pelininstyle dedi ki...

Ayyy cok guzellll fotolar:) Bazilarini zeto'da gormustum hihihi:))
cok eglenmissiniz ve cok guzelsiniz