18 Haziran 2010 Cuma

H&M Garden Collection

H&M Garden Collection'daki her bir parçaya bayıldım desem...Serinin çıkış teması bahçe işleri ile uğraşırken bile şık ve güzel olabilirsinizmiş...Ben bu kıyafetleri giysem bahçeyle toprakla uğraşıp bunları kirletmek istemem ki:)


Koleksiyona bakınca zaten sezonun trendlerinden floral desenlerin ve nude tonların kullanıldığı hemen göze çarpıo...Çiçek desenlerinin nude tonlarla uyumu tartışılmaz bir de üstüne sütlü kahve tonlarında deri ceketler yada bej tonlarında uzun hırkalar giyilirse işte ortaya böyle güzellikler çıkıyor...Zarada da deri ceket ve etekler olacak bu sezon o yüzden bir an önce kendinize kahverengi tonlarında deri ceket, şort ya da etek alın derim ben çünkü önümüzdeki aylarda sıkça karşımıza çıkacaklar:)





Şapka trendi hızla yükselişte...Hasır şapkalar hem bizi yakıcı güneşten koruyacak hem de açık saçlarla çok romantik bir hava verecek...Beni en çok sevindiren şeylerden biri de kışdan gelen şort akımının bahar ve yaz aylarında da devam edecek olması...



Çiçek desenleri baskı olarak kendini çokça gösterdiği gibi bi başka şekilde 3 boyutlu olarak elbiselerde de karşımıza çıkıyor...Özellikle etekleri çiçeklerle süslü kırmızı straplez elbiseye bayıldım!:)


Birçok tasarımcı sezon için mavi tonlarını kullanıyor...Mavi bana her zaman denizi çağrıştırdığı için bence üfül üfül etek ve elbiselerde mavi tonları ile renkli çiçek baskılarının uyumu mükemmel olmuşşş...


Bu sezon için günlük neler giymek istersin deseler heralde kafamda belirlediğim şeyleri bu kadar ii anlatan bir koleksiyon bulamazdım...Keşke bir H&M'mimiz olsaaa!:)

Hiç yorum yok: