22 Haziran 2010 Salı

Bugün ne giydim?

Bugün keyfim yok...Haftasonundan kalma yorgunluğumu atabilmiş diilim bi de üstüne üstlük bu havanın durumu nedir???Soora bi de sabah otoparkta arabamın önünü vurdum ki o son noktaydı o yüzden bugün huysuzların en huysuzuyum neyseki işlerim çok yoğun diilde suratım asık şekilde hiç bi şey yapmadan yerimde oturuyorum...


Halbuki sabah renkli renkli giyinmiştim ama güne kötü bi başlangıç yaptımm neyse yapcak bi şey yok umarım akşama dooru hava düzelir benim de moralim düzelir..


T-Shirt: Zara
Kot: Next
Kolye: Kanyonda bir mağazadan
Ayakkabı: Converse

12 yorum:

Sound of the Rain dedi ki...

Bebekim ne zamandır giremiyorum şehir dışında olduğumdan (bu hafta da dahil hatta) ama bakıp çıkabiliyorum bazen. Şu an vaktimi ayırıp, saçlarının yeni rengini çok beğendiğimi söylemek istedim. Öpüyorum seni şeker :*

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

asma yuzunuu aaaa :)))

fashion house by zeto dedi ki...

Sanki sonbaharda gibiyiz sabah bende bi suratsız kalktım canım arabana öle bişi olmadı di mi? Hayatım tatil nasıl geçti güzelmiydi?

Hertelden dedi ki...

Asma yüzünü, havada düzelir arabada allah daha büyüğünden sakınsın.

Gizzy dedi ki...

Minecimmm ben de aşılık diilim asık surat halime kendimi tanıyamıyorum bugün:)

Sound of Raincimmm çok teşekkür ederimmm iki arada vaktini ayırıp yorum yazdığın için...Kocaman öptüm ben de seniii

Hayatımmm nedir gerçekten bu hava bi gün yaz bi gün kış...canım arabada hasar var birascık:(:(:(tatil süperdii cnmm onunla ilgili bi yazı da hazırlıcam da resimleri bugün yükleyebildim...

Sound of the Rain dedi ki...

Tatlım bu arada sadece kombinine bakıp, metni okumaya fırsat bulamadığımdan araba durumunu, yorumuma verdiğin cevaba bakarken gördüm. Çok geçmiş olsun canım. Hallolmayacak bir problem değil, canını sıkma canım :*

Cerenicus dedi ki...

çok geçmiş olsun Gizzy, nazar çıkmıştır, kendine dikkat et :)))

fashion house by zeto dedi ki...

Neyse canım aman büyük kaza olmasında böle küçükler halledilir üzme kendini hayatımm

Gizzy dedi ki...

Herteldencimmm çok haklısın bööle ufak şeylere insan üzmemeli kendini ama işte sabah sabah moralim bozuldu geçer birazdan:)

Sound of Raincimmm çok saol tatlımm ööle tabiki ufak bi şey hallolmıcak bi şey diil...

Cerenicuscummm ööle oldu heralde tatlım nazar çıktı:)çok teşekkürler cnmm

Evet hayatımm bööle ufak kazalar hallolur birden canım sıkıldı geçer tatlımmm zaten...Öpüyorum seni kocamannn

SvGLove dedi ki...

Geçmiş olsun canım...Hem bak çok iş yokmuş,bi de o canını sıkamaz.Dün ne giydim postu yapmayınca merak etmiştim,yine aramızdasın yaşasın;)
Saatin ve kolyen çok tatlılar! Kolyeyi daha ayrıntılı görsek keşke:)

gunesyuksel dedi ki...

kuzu.. allahtan ufak bırsey deil mi? allah beterınden buyugunden korusuun yarabbım.. dikkat et kendıne.. mavi de giuymissin ama nazar mı degdı acaba... öpüyorum seni.. mucks..

Gizzy dedi ki...

Sevgicimmm yine aranızdayım tabikiii:)çok saol tatlımmmm...Kolyemi daha sonra ayrıntılı şekilde çeker yayınlarım cnmmm

Güneşcimmm ufak bi şey tatlımm moralim düzeldi bile napalımm dediğin gibi bööle ufak şeyler olsun sorun diil...ben de seni öptüm kocamannn tatlımmm