9 Temmuz 2010 Cuma

Bilgeciğimden süpriz hediyeee

Bilgecimmm diğer bi deyişle Hertelden bana süpriz yapmışşş!!!ay nası mutlu oldum anlatamam zaten kargocu geldi elinde bi paket Gizem Hanım'ı arıyodum dedi ben hemen benim benim dedim kocaman bi gülümsemeylee bi insan kargocuyu görünce bu kadar sevinir mi yaa:) adam da şaşırdı zaten:) neyse hemen paketi açtımmm içinden bi kutucuk kutucuğun içinden de bi tane kolye çıktııı...Canım benimmm bi de kutuyu süslemiş adımı yazmışş ona ayrı bayıldımm ondan soora bi de kolyeyi gördümmm ona daha bi ayrı bayıldımm haftaya hemen bu küçük adama özel kombin yapıcamm:):):)

Çok çok çok teşekkür ederimm tatlımmm ben yine bi sevinç küpü oldum şuan sayende!!!çok kocaman öpüyorum seniiii!!!mucksss

3 yorum:

renklendirhayati dedi ki...

Güle Güle kullan canım eminim sana çok yakışacak beğenmene çok sevindim.

cukulata.alba dedi ki...

güle güle kullan canımm.izleyici sayın 359 olmuş=)
sen de sürpriz yap artık bızee

pelininstyle dedi ki...

gule gule kullan gizzy cok guzel:)