8 Temmuz 2010 Perşembe

bRc dEsiGn ve süpriziiii

Şuan pek bi mutluyummm!!!Neden mi???

Biliosunuz geçen hafta bi kaza yapmıştım ve arabam servise gitmişti ve ben çok üzülmüştüm...Blogumda bunu okuyan tatlı mı tatlı Burcucum bana bi süpriz göndermek istedi ve 10 dk önce süprizim elime geçtiii!!!Tabi kimden geldiğini görünce bi heyecan açtım paketi ve içinden çok güzeel bi araba süsü çıktııı ama canımcım sen o kadar güzel bi şey yapmışsın ki ben bunu kolye olarak kullanıcam sanırım izin verirsen:)

Bu arada Burcu birbirinden güzel araba süsleri yapıyor lütfen hemen pasajına bir bakın...TIK TIK
Ayrıca iletişim bilgileri de designbrc@hotmail.com
İşte Burcunun yaptıklarından bi kaç örnek...


Ve işte benim nazar boncuklu masmavi tatlı mı tatlı süprizim...Burcucumm çok çok teşekkür ederimmm inan çok mutlu ettin beni bu düşünceli ve güzel süprizinle...Kocaman öptüm seniiii;)

5 yorum:

reyhane dedi ki...

Harika, iyi günlerde kullanınız..

Did Dans La Mode dedi ki...

Burcunun ürünleri gerçekten harika bana da göndermişti bu güzel araba süslerinden ve çok severek kullanıyorum hatta senin gibi kolye bile yapmayı düşündüm ben de :) Sen de güle güle kullan tatlım mucxx

Adsız dedi ki...

Sonunda gönderebildim Gizemcim :) Kolye olarak kullanan arkadaşlarım da çok zaten. Sende öyle yaparsan hem sana hem arabana nazar değmemiş olur :) Güzel günlerde kullan canım. Öpüyorum :))

fashion house by zeto dedi ki...

Burcucum çok güzel şeyler yapıyo gerçekten bizede göndermişti çok beğenerek kullanıyorum bende.Hayatım sende güle güle kullan canım:)

Gizzy dedi ki...

Reyhanecim bence de harika!çok teşekkürlerr

Didoşcum biliyorum yazını okumuştum:)güle güle kullanalım hediyelerimizi tatlımm:)

Burcucummm çok çok teşekkür ederimmm en kısa zamanda kolye yada yaka süsü olarak kombinleyip geçicem sizin karşınıza:)çok kocaman öpüyorum ben de seniii:)

Hayatımm çok teşekkürler!!!öperim seniii