15 Temmuz 2010 Perşembe

Gizzy'nin buklelerinin sırrı:)

Pazar günü aldığım maşamı bi hevesle kullandım saolun sizde kıvırcık Gizzyi çok beğendiniz yorumlarınız ile onu şımarttınız maşan nedir nasıl oluo bu saçlar diye sorular sordunuz onun üstüne Gizzy de tabiki size özel bir maşa yazısı hazırladı:)

Şimdiii maşam şekildeki Remington CI76 model 1mm Spiral bukle maşası...
Özelliklerine gelecek olursak:
    • 180 dereceye kadar ısınma
    • Sık bukleler için 19mm maşa
    • Üçlü koruma sağlayan Seramik, Tourmaline + Teflon® kaplı plakalar:
    • Eşit ısı dağılımı
    • Kaygan – saç kremleri, jöle..vs yapışmaz
    • Elektriklenmeyi önler
    • Tüm saç tipleri için değişken ısı kontrolü
    • Hızlı ısınma – 60 saniyede kullanıma hazır(böyle yazıo ama inanın 10 saniyede hazır:)
    • On/off düğmesi
    • Kullanıma hazır ışığı
    • 1 saat sonra otomatik emniyet kapama
    • Isı koruma standı
    • Güvenli kullanım için soğuk uçlar
    • Otomatik evrensel voltaj 120 – 240V
    • 1.8 metre kıvrılmaz kablo
    • Isı korumalı kılıf 
Eğer ürünü almak isterseniz gittigidiyorda var remington diye aratın markanın diğer ürünleri ile beraber hepsi çıkıyor kalın bukleler yapmak için olan modeli de varmış ben bi de ondan mı alsam diorum:)remi ...Ben çok memnunum ayrıca akşamları 15-20dk da yapıyorum saçımı ööle yatıyorum sabah kalktığımda hiç bozulma olmuo dün hatta spora gittim topuz yapmıştım spordan soora açtım hala bozulmamıştı o derece:):):)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Valla bende bunu sorucaktım sana gizzy. Hemen bu akşam almam lazım. Gerçi saçım bukle olmuyo benim. Bu kaçıcı maşa :( bi de bunu deneyim. Yine olmazsa koleksiyonuma eklerim bende. :) NErden aldın. Ykm de de satılıyodu galiba

Gizzy dedi ki...

bak içime doğmuş tatlım:) ben gordiondaki teknosadan aldım cnmm teknosalarda var yani:)

BAHAR dedi ki...

bende maşa kullanıyorum , ama çok çabuk bozuluyor, herhangi bir ürün kullanıyor musun canım, köpük v.s

Gizzy dedi ki...

Baharcım onu söylemeyi unutmuşum sabah çok az miktar köpük sürüp saçlarımı şööle ellerimle karıştırıyorum başka da bi şey yapmıyorum cnmm

pelininstyle dedi ki...

Heeeyyy supersinnnn gizzzzyyyyyyy;)

Adsız dedi ki...

arifet bence masada degil,yapanda :)) bende aldim cok guzl ama ben beceriksiz istedigim gibi yapamiyorum :p

SvGLove dedi ki...

15-20 dakika mııııı?Ühüü ben 1-2 saat uğraşırdım:(--Tabi dalgalı saçlarım için niye maşa kullandığımsa hala merak konusu;D--
Tebrik ediyorum seni Gizzy'cim o zaman,süper hızlılıkla böyle güzel bukleler yapabildiğin için;)

Cansın Ekşi dedi ki...

ben sacımı kısa küt kestirdim maşamda yok ve hep düz yapmaktan sıkıldım.gittigidiyordan bakıyım fiyatlara nasılmış

CORNUS dedi ki...

TESEKKURLER GİZZY.
BASINI AGRITTIM POST HAZIRLA DİYE
O KADAR BAZIKSIN KI HEMEN HAZIRLAMISSIN.
SENIN BLOGUNDAN KOPAMIYORUM.
HEVESLENDIM VALLAHA BEN DE MI BLOG ALEMINE AKSAM.

Gizzy dedi ki...

Pelincim cnm benimm ne demeek sizin de bukle bukle saçlarınız olsunnn:)

Enkcimmm bi süre soora alışırsın yaparsın sen de merak etme:)

Sevgicimmm benim doğal buklelerim olsa senin gibi hiç maşa falan uğraşmam tatlımmm:)

Cansıncım benim de şuan saçlarım kısaldı ve uçları küt maşa yapıyorum beğeniyolar sen de deneyebilirsin cnmm

Cornuscum ne demek cnm baş ağrıtmak ben seve seve hazırladım bu postu bi şeyleri paylaşmayı seviyorum ve kesinlikle sen de aç bi blog çok eğlenceli kafa dağıtıcı bi şey:)