22 Temmuz 2010 Perşembe

Hediyelerim sahiplerini bulduuu:)

Hediyelerim az önce sahiplerini bulduuu:):):)Biliyosunuz 3 hediye 3 ayrı kişiye gidicekti bakalım inşallah kendi şanslarına çıkan hediyeleri beğenir herkes:)


Bu arada bi sürü yorum bırakmışsınız hep güzel güzel şeyler yazmışsınız hepsini teker teker okudum hepsini okurken ayrı ayrı mutlu oldum çok çok teşekkür ederimmm:)


Şimdi gelelimmm kazananlaraaa


İlk önce denizci temalı atlet için yaptığım çekilişten çıkan şanslı isimmmmm


SEHER KARACA!!! Blogumu takip edenler bilirler önceki çekilişte Seher kazanmıştı yine ve ben ona love temalı bi t-shirt yapmıştım şimdi yine kazandın tatlımmm hemen bugün git bi piyango bileti al maşallah iki çekilişte de kazandın:):):)


İkinci olarak fiyonklu bluzu kazanan isimmmm


KARYA'NIN KIZI!!!


Vee son olarak dantel detaylı elbiseyi kazanan isimmm


ŞEYDA KELTEPE!!!



Kızlaaaar hepinizi tebrik ederimmm...Şimdi sizlere mail yollayacağım bana adreslerinizi hemen yazıp yollarsanız ben de hediyelerinizi bugün size yollarım yarın elinizde olur cicilerinizzz...En güzel günlerde giyin giydikçe Gizzyi hatırlayın olur mu???

Öpüyorum kocamannn

Bu arada bu da kazananların random.orgda çıkan sonuçlarııı:)

4 yorum:

Denizden Esintiler dedi ki...

Canım çook teşekkürler. Kazandığım ilk hediye ve bu yüzden benim için çok daha özel.Hiç unutmayacağım. Kocaman sevgiler.

chunlibeauty dedi ki...

itiraz ediyorum!! benimde adım burda olmalıydı tekrar cekiliş yap pLs :P
Kazananlar güzel günlerde kullansınnnnnnnnn!!

7tepe dedi ki...

çok teşekkür ediyorum ben de ilk kez bir hediye kazanıyorum.. hoşçakal..

zeynep78 dedi ki...

tebrik ediyorum şanslı arkadaşları...