19 Temmuz 2010 Pazartesi

DANNIJO

Size bir aksesuar markası tanıtmak istiyorum...Aslında mücevher markası da diyebiliriz çünkü tasarımlarda yarı değerli taşlar kullanılıyor ve kendine özgü tasarımlarından dolayı fiyatları baya bi pahalı:)

Danielle and Jodie Snyder isimli iki kardeş tarafından 2008 yılında yaratılan DANNIJO markası okside edilmiş gümüş ve altın gibi metallerle kuvars, kristal, inci ve ametist gibi taşların kullanıldığı özgün tasarımlara sahip...Ben özellikle kolyeleri çok sevdim...Bohem tarzı yansıtan modeller tam yazlık...Bakın bakalım benim beğendiklerimi siz de beğenecek misiniz?


5 yorum:

Adsız dedi ki...

amazing necklaces. I love them all!!!!!!xoxo

moda_kesh dedi ki...

fiyatlarını bilmiyorum ama gerçekten çok güzeller ben bayıldım daha önce başka bi yerde hiç rastlamadım çok orjinal duruyorlar

Atolyekedi dedi ki...

Çok farklı ve özgün modellermiş, çok beğendim. Paylaşımın tanıtımın için teşekkürler

pelininstyle dedi ki...

Su morlu olan benim olsun ya

Yeşim dedi ki...

Çok beğendim bunları. Ne kadar gösterişli ve şıklar :)