20 Temmuz 2010 Salı

Erkekler için şort önerileri

Bu yazım erkekleri ilgilendiriyor:) Gerçi siz de benim gibi bikini üstüne boardshort giymeyi seviyorsanız bulduğum modellerden bir kısmı size göre olabilir:)

Bayanların deniz aksesuarları çeşit çeşitken erkekler için ne yazıkki kısıtlı sayıda model var...Ben şahsen slip mayo ve kısa şort seçeneklerini eleyip sadece uzun boardshort dediğimiz sörfçülerin giydiği modellerden örnekler vereceğim...Zaten o slip mayo ve kısa şortları kim icat etmiş ne akla hizmet onu yapmış bilemiyorum ama bi erkek olarak siz siz olun bu modellere göz ucuyla bakmayın bile:)
Uzun şort modellerine gelicek olursak burada her zevke hitap eden modeller bulabilirsiniz...Özellikle Quicksilver marka olarak geniş ürün yelpazesine sahip...Benim bulduğum örnekler TopMan ve Quicksilverdan dilerseniz beğendiğiniz olursa gidip bakabilirsiniz...

Çiçek desenleri şortlar üzerinde sıkça kullanılıo ve bence gayet hoş duruo özellikle renkli ve büyük çiçekli modeller dikkat çekmek isteyenler için uygun olurken küçük çiçekli klasik modeller de ben çok göze batmiyim köşemde sakin sakin oturayım diyenler için uygun:)



Kareli modeller ise en sade modeller...Canlı renkler üstüne siyah ve beyaz çizgili modelleri tercih edebilirsiniz...ben beyaz ve mavi modeli beğendim...


Son zamanlarda artan kıyafetler üstündeki tattoo dizaynları kendini deniz şortlarında da gösteriyor...Özellikle Ed Hardy benzeri çizimler şortlar üstünde hoş bir görüntü sağlamış...

 Tattoo dizaynlarının yanında Picasso tablolarına benzeyen kubist şekillerin olduğu şortlar da gayet başarılı...

Ve tabiki benim favorilerim:) Canlı renkler giymekten çekinmeyinnn özellikle erkeklerin pembe ve mor renge karşı bir önyargı bir antipati beslediklerini biliyorum ama gerçekten bu iki renk yaz ayları için çok iç açıcı çok şeker ve çok dikkat çekici...Kışın zaten karalara bürünüyoruz o yüzden yazın giyinin renkli renkli:)

3 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Hepsi çok güzeller bence.

Stil Direktoru dedi ki...

kurukafalı olan güzelmiş Ömi hep Billabong giysin isterim ama marka manyağı o ben gibi pazardan giymez tommy delisi ona verceğin para ile pazarı alırım ben diyorum hep hehe :)

Yeşim dedi ki...

Benim kociş bunları giymez :(